Hop til indhold

Nicol fra roslev pigerne

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt roslev pigerne flere gange, har mødt 2 piger der, Ariane og nicol, nå men nu til nicol, hun er omkring 25 år, hun sagde hun er fra Spanien , og hold da kæft en krop, kan huske første gang jeg kom der,blev jeg også taget i mod af nicol,hun gik foran mig ind i bolle rummet , i g streng da kom det bare ud af min mund , hold kæft en røv, :-) men hun få står ik dansk, så hun kikke på min lidt uforstående , nå videre , ville bare sige at hun er en meget lækker pige og god oplevelse , dog syntes jeg når jeg kom, skulle den ud for hurtig:-( Så min vurdering er pige 9/10 sex 8/10 stedet 9/10

Skrevet
  • Author

PS de billeder der er om roslev pigerne passe ikke, har kun se det en gang , det var lige før jul, det var Ariane , syntes det er en skam da de piger der er på stedet er pænere end dem på billederne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.