Don T 341 Skrevet 28. Juli, 2024 Er der nogen der ved om @VictoriaDavinci (Pussy Galores) er stoppet eller holder sommerpause? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 213 Skrevet 28. Juli, 2024 Man kan jo altid checke deres hjemmeside tænker jeg bom bom søge søge søge hov der var hun jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 341 Skrevet 28. Juli, 2024 Strandløven skrev, for 2 timer siden: Man kan jo altid checke deres hjemmeside tænker jeg bom bom søge søge søge hov der var hun jo Ja det kan man jo, hvilket jeg også havde gjort. Eftersom jeg ikke kan se hverken annoncer på Annoncelight eller her eller kommende datoer i vagtplanen, så er det vel et helt legitimt spørgsmål? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheEagle 117 Skrevet 28. Juli, 2024 Ja helt legitimt Don T. Der er masser af små politifolk her på siden der går op i at finde fem fejl. Spild af energi. Mht Victoria D har hun droslet meget ned så det er bare om at holde øje når hun en (desværre) sjælden gang er tilgængelig på PG. Jeg mindes stadigvæk den gang jeg havde både hende og Sif på samme tid. Mamma mia for en oplevelse Fortsat god søndag ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 341 Skrevet 28. Juli, 2024 @TheEagle Jeg håber stadig hun gæstevisitter i det jyske, det er desværre for sjældent jeg kommer til Sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 6. September, 2024 Beklager mit sene svar, men jeg har først set tråden nu jeg er stoppet i branchen og kan derfor ikke findes på vagtplanen hos skønne Pussy Galores 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikel_jo12 6 Skrevet 24. Juni, 2025 NEEEEEJJJ ej men altså får helt kniv i hjertet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 17. December, 2025 Jeg er tilbage på et lille visit, nu på søndag d. 21/12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg