Hop til indhold

Valget er let, vælg Gib, Mint eller Tong.

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg fået besøgt Gib igen, denne gang kun hende, og hun er nu blevet min go to, når jeg trænger til lidt spice.

jeg sendte en sms og bad om Gib eller Mint i 2 timer, det blev så Gib der blev den heldige, og det bliver også hende for eftertiden, ikke at der er en finger at sætte på de to andre, men jeg er lidt trygheds narkoman, og kan godt lide når man lærere hinanden at kende, og det mener jeg allerede er ved at ske med Gib, men både Mint og Thong er meget smukke og søde piger. 
Hvad Kib og jeg lavede går jeg ikke i detaljer med, men vi havde det varmt, lækkert, rart og vi grinede en masse, hun er en skøn pige. Vi fik snakkede en masse, det var der tid til, jeg måtte flere gange bede om en pause, og fik det næste hver gang, på trods af at hun gik efter rekorden, men den blev ikke slået idag, og jeg tror ikke det kan lade sig gøre, men  hun forsøgte ihærdigt. 

Jeg kan på det kraftigste anbefale at bytter rundt, så det er dig der masser Gib og hun modtager, hun er så dejlig at masser, at få lov til at masser en så lækker og smuk krop er en fornøjelse, og det kan også “tænde” hende fuldstændig, der var godt nok fyret op i “kedlen”. 
jeg ser frem til mit næste besøg hos Gib, og glæder mig allerede helt vildt nu, men nu er der lige en lille teske som først skal komme tilbage til live igen, og det kan godt tage et par dage inden han vil vise livstegn, for han er fuldstændig livløs lige nu, men rigtig glad, og det er jeg også.

Link: lad nu være med at spørger, der er intet, på en af de andre tråde er der et link til hendes gammel annonce her på EG, åbningstiderne passer ikke mere, der er åbent lidt længer om aften.

Pris: den er ikke nævnt i annoncen, så det gør jeg heller ikke, men det er helt fair priser, og de bliver oplyst ved kontakt.

Billeder: der er ingen, udover alle dem som jeg har i mit hoved, og der er mange, og de er gode.

PP massage har min bedste anbefaling, det er et pænt sted, pigerne er søde og flotte, og behandlingen er helt i top. Jeg kommer igen, snart, med sikkerhed.

Skrevet

Ja det er virkelig let. Dem har vi ikke nogen der kan konkurrere med i København, desværre.

Skrevet

Århus, tæt på den gamle by

Redigeret af dfreak

Skrevet

Gad vide om det var dig der overtog Gib , jeg havde bestilt en time fra 11 til 12 ,med Gib og Mint  og kunne høre der kom en kunde hen af kl 12.. som Gib forsvandt ind til …:)

Skrevet
Klopp skrev, 1 time siden:

Gad vide om det var dig der overtog Gib , jeg havde bestilt en time fra 11 til 12 ,med Gib og Mint  og kunne høre der kom en kunde hen af kl 12.. som Gib forsvandt ind til …:)

Niksen. Jeg kom sidst på dagen. Jeg bestiller altid den sidste time/de sidste timer inden luk, så er der ikke risiko for der kommer “ubudne” gæster:D.

vil da gerne høre om din oplevelse med de 2 søde piger.  Mint er en rigtig flot pige, det er Tong og Gib forøvrigt også.

da jeg havde min 4kant var det også den sidste time før luk, så jeg regner med at der var lukket for yderlig booking, jeg havde ihverfald de 3 skønne piger for mig selv i den fulde time, og denne gang var Gib kun lige væk et øjeblik for at skylle mund:P.

Skrevet
Lovingthai skrev, for 1 time siden:

Niksen. Jeg kom sidst på dagen. Jeg bestiller altid den sidste time/de sidste timer inden luk, så er der ikke risiko for der kommer “ubudne” gæster:D.

vil da gerne høre om din oplevelse med de 2 søde piger.  Mint er en rigtig flot pige, det er Tong og Gib forøvrigt også.

da jeg havde min 4kant var det også den sidste time før luk, så jeg regner med at der var lukket for yderlig booking, jeg havde ihverfald de 3 skønne piger for mig selv i den fulde time, og denne gang var Gib kun lige væk et øjeblik for at skylle mund:P.

Jeg havde valgt en tid først på dagen, da jeg så satsede på de ikke var helt brugte .. men din plan med at slutte af er måske også en plan ;-) . Anyway det var mit 1 besøg hos dem, helt sikkert ikke mit sidste .. tror jeg gerne vil have dem alene  næste gang, der dælme meget at koncentrere sig om når den ene rider en i fuld galop og den anden maser sin fisse ned i ansigtet .. Men sikke nogen skønne piger, fantastiske bryster .. måske en time med Gib næste gang .. 

Skrevet
Klopp skrev, for 29 minutter siden:

der dælme meget at koncentrere sig om når den ene rider en i fuld galop og den anden maser sin fisse ned i ansigtet

Så mangler du lige den sidste. :D

jeg oplevede  det samme og så var mine hænder/hånd optaget af den sidste, det skal prøves, men det var forvirende med tre, en er godt, og jeg skal måske også lige prøve om jeg kan koncentrer mig nok med to, men tre så brænder hjernen sammen. 

Skrevet

Sig mig lige en gang... når man finder PP thaimassage på "thaimassagenu.dk", står der under "vi tilbyder" et meget tydeligt rødt stop-tegn med ordene "ingen seksuelle ydelser" ???  Er det bare for at "narre fjenden", eller hva' ?

Mvh.

Z.

Skrevet
Zorba skrev, for 7 timer siden:

Sig mig lige en gang... når man finder PP thaimassage på "thaimassagenu.dk", står der under "vi tilbyder" et meget tydeligt rødt stop-tegn med ordene "ingen seksuelle ydelser" ???  Er det bare for at "narre fjenden", eller hva' ?

Mvh.

Z.

Det tror jeg. Men besøg dem/send en sms og spørg, de bider ikke (ret hårdt) .

det skal siges at Kib er god til at give massage.

Skrevet

Der er ingen gratis parkering mere tæt på pp, vel?

Redigeret af Esbjerghanhund
stavning

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 8 timer siden:

Oppe på Viborgvej ved den gamle by

• 2 weeks later...
Skrevet
Therealjoe skrev, for 6 timer siden:

Hvor gamle vil i skyde de tre skønheder til at være ?

115 år  

8000

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 4.8.2024 at 23:39:

Parkering (<link) plejede at være 50 meter til venstre for PP. Kør ind og parker i gården bag huset. Så kan du også tage bagdøren.

Redigeret af rockett

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.