yamahafs1 10 Skrevet 27. Juli, 2024 https://annoncelight.dk/showad/339209 Link til profil Jeg er lige kommet tilbage fra et besøg med Alaana i Silkeborg. Og jeg må sige at det ikke var en dårlig oplevelse. Men ej heller en virkelig god en. Jeg er næsten 95% sikker på at det faktisk er pigen i billederne. Eftersom at tatovering matcher. Hun er ikke så ung længere. Hun ser lidt gammel ud midt til slut 30'erne. Hun har kæmpe silikone bryster. Og de er hårde, sten hårde...... Kæmpe røv og store lår, Men det var faktisk pæn til hende. Hun er mega sød og rar. Hun jokede lidt og snakkede lidt om hverdag. Akten: Jeg bestilte blowjob uden kondom. Det kan ikke anbefaledes. Hun sutter ikke særlig godt. Hun står flot i en doggy og cowgirl. Ellers var akten sådan semi okay. Sex 6/10 Stedet 3/10. Der fløj rundt med mennesker ude i entréen. Og så var placeringen ikke særlig god Hygiejne 8/10 hun lugtede fint og hun sprittede hænder af osv. Så det var fint. Jeg fik også lov til at gå i bad All around en okay oplevelse. Jeg tænker ikke at jeg vil besøge Alaana igen. Mest fordi hun nok ikke helt er min type. Men vil ikke fraråde folk fra at besøge hende 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg