Hop til indhold
Ana_nass89

Strip Club

Recommended Posts

Hej med jer. 

Jeg ved ikke helt om det tilhører her ind. 

Men jeg har aldrig besøge endu en Strip club og vil gerne besøge en engang.  Gerne med poolstange. Jeg synes selv at kvindekroppen er tæt på altid meget køn at se på og jeg selv dancer gerne og træiner ved poolstange. Men jeg vil også gerne oplev atmosfære og hent inspiration.... nu da jeg fik engang den absolut dejlige og interessant oplevelse at se en svinger klubbe (desværre uden poolstange, det mangelte og kunne har været meget sjovt at udprøve sig der) og snakke med folk der, er jeg nysgerrig på alt.

Findes der svingerklubber med poolstanger overhovedet og findes da en godt Strip Club ved Aarhus eller Aalborg? 

Mvh Ana_nass89 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 1 time siden:

Hej med jer. 

Jeg ved ikke helt om det tilhører her ind. 

Men jeg har aldrig besøge endu en Strip club og vil gerne besøge en engang.  Gerne med poolstange. Jeg synes selv at kvindekroppen er tæt på altid meget køn at se på og jeg selv dancer gerne og træiner ved poolstange. Men jeg vil også gerne oplev atmosfære og hent inspiration.... nu da jeg fik engang den absolut dejlige og interessant oplevelse at se en svinger klubbe (desværre uden poolstange, det mangelte og kunne har været meget sjovt at udprøve sig der) og snakke med folk der, er jeg nysgerrig på alt.

Findes der svingerklubber med poolstanger overhovedet og findes da en godt Strip Club ved Aarhus eller Aalborg? 

Mvh Ana_nass89 

Hey

Har selv haft den interessere som grundlæggende bunder i et ønske om at knalde en som man ikke plejer (eller hvad det nu måtte være).

Efter en del voldsomt dyre oplevelser (dog gode) i KBH's stripklubber, men uden at komme derhen hvor man drømte om, er dette slut.

Kan kun anbefale at du kigger efter nogle af alle de dejlige muligeder der for at tag et bordel/Glædespige fra starten. Det kan sparre dig et par af de lange:-) 

Har været forbi Støvring en enkelt gang og det var da helt fantastisk.

Håber du finder det rette for dig.

Alt godt

Redigeret af Slemmefyr1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemmefyr1 skrev, for 13 minutter siden:

Hey

Har selv haft den interessere som grundlæggende bunder i et ønske om at knalde en som man ikke plejer (eller hvad det nu måtte være).

Efter en del voldsomt dyre oplevelser (dog gode) i KBH's stripklubber, men uden at komme derhen hvor man drømte om, er dette slut.

Kan kun anbefale at du kigger efter nogle af alle de dejlige muligeder der for at tag et bordel/Glædespige fra starten. Det kan sparre dig et par af de lange:-) 

Har været forbi Støvring en enkelt gang og det var da helt fantastisk.

Håber du finder det rette for dig.

Alt godt

Jeg ved ikke om du har forstå min spørgsmål. Jeg søger ikke SEX fra en GP.

Jeg søger kun inspiration for min egen skyld. Jeg er selv en Suggar Babe og måske er det en udflugt verd (hvor jeg måske oven på tag min Sugar Daddy med?) Men da skulle være piger som dancer ved poolstanger. Da jeg selv elsker at dance der på..... og derfor være en svinger klubbe med en poolstange dejligt at kende. 

Men tak for input. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 2 timer siden:

Swingerklubben i Århus har ingen polestang, men der er en stripklub i Århus som har https://lounge8000.dk/
Jeg har ikke været der, så kan ikke byde ind med info om stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er 2 stripklubber i Aalborg, som jeg ville anbefale som sugarbaby.

Her kan du også tage din sugardaddy med hen.

Der er vist ikke nogen af swinger klubberne i Jylland eller på Fyn, der har en pole stang.

Ikke så vidt jeg kan huske.

Held og lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skovfogeden skrev, 1 time siden:

Der er 2 stripklubber i Aalborg, som jeg ville anbefale som sugarbaby.

Her kan du også tage din sugardaddy med hen.

Der er vist ikke nogen af swinger klubberne i Jylland eller på Fyn, der har en pole stang.

Ikke så vidt jeg kan huske.

Held og lykke 

Hvad er det for klubber?  Mig bekendt, er alle de stripklubber der var i Aalborg lukket for år tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt tip kunne også være at lade din sugar invitere dig med til scezhin i Polen, fantastisk strip klubber og piger der i den grad kan udføre nærmest kunst på pole stangen ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 26 minutter siden:

Hvad er det for klubber?  Mig bekendt, er alle de stripklubber der var i Aalborg lukket for år tilbage 

Det kan jeg se, at du har fuldstændig ret i.

Jeg flyttede deroppe fra efteråret 2018.

Kan læse mig til at Bevillingsnævnet i Aalborg ikke ville give spiritus bevilling til natklubber, hvor der er nøgenhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 7 timer siden:

Det kan jeg se, at du har fuldstændig ret i.

Jeg flyttede deroppe fra efteråret 2018.

Kan læse mig til at Bevillingsnævnet i Aalborg ikke ville give spiritus bevilling til natklubber, hvor der er nøgenhed.

Det rart at have ret en gang imellem:D 

Tror det var den undskyldning man brugte, sandheden var vist, at stripklubberne og vist særligt den ene, også fungerede lidt som mellemmand mellem pigerne og sexkunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...