Guest lilleQ Skrevet 27. Juli, 2024 j.k hansen <[email protected]> han tilmelder sig og får adresse info osv... han dukker ikke op så får man en mail om han har meldt os til politiet..?? han har flere emails han bruger tror jeg. måske er der nogen der er meget mere it klog end mig og kan finde frem til hans ip adresse. og dermed hans rigtig adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 27. Juli, 2024 Vilken svin! Men, er det ikke lovligt i Danmark? Har jag tagit bron 200 ganger til ingen nytta… 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 485 Skrevet 27. Juli, 2024 Meld ham hellere til politiet for chikane, frem for at prøve at finde ham selv. Kunne der være tale om den samme person, som omtales i dette indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 27. Juli, 2024 Lemac skrev, for 18 minutter siden: Vilken svin! Men, er det ikke lovligt i Danmark? Har jag tagit bron 200 ganger til ingen nytta… Prostitution i sig selv er lovligt her i Danmark jo, men vi har rufferiloven som i nogle tilfælde kan være lidt svær at omgå. Rufferiloven forbyder andre at tjene penge på sexarbejde, udover sexarbejderen selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 27. Juli, 2024 lilleQ skrev, for 6 timer siden: j.k hansen <[email protected]> han tilmelder sig og får adresse info osv... han dukker ikke op så får man en mail om han har meldt os til politiet..?? han har flere emails han bruger tror jeg. måske er der nogen der er meget mere it klog end mig og kan finde frem til hans ip adresse. og dermed hans rigtig adresse. Glem ham han er bare en ynkenligt mand der ikke har et liv Han Kommer altid med div trusler men i bund og grund er det nok fordi han ikke selv tør tilmelde sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 22 Skrevet 27. Juli, 2024 Gangbang skrev, for 7 timer siden: Glem ham han er bare en ynkenligt mand der ikke har et liv Han Kommer altid med div trusler men i bund og grund er det nok fordi han ikke selv tør tilmelde sig Der findes steder i Dk, der får store bøder pga h*m. Så det går ud over dig og mig. Desværre misbruger personen rufferiloven. Tror faktisk at det er en gp, der har stalket mig i årevis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 28. Juli, 2024 [email protected] skrev, for 11 timer siden: Der findes steder i Dk, der får store bøder pga h*m. Så det går ud over dig og mig. Desværre misbruger personen rufferiloven. Tror faktisk at det er en gp, der har stalket mig i årevis. Mand / kvinde det aner jeg ikke men vedkommende må have god tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 22 Skrevet 29. Juli, 2024 (edited) Gangbang skrev, den 28.7.2024 at 11:16: Mand / kvinde det aner jeg ikke men vedkommende må have god tid Jeg oprettede annonce kl 16.50, kl 17 var personen på pletten og en fake mail lige efter Redigeret 29. Juli, 2024 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 29. Juli, 2024 [email protected] skrev, for 3 timer siden: Jeg oprettede annonce kl 16.50, kl 17 var personen på pletten og en fake mail lige efter Ja vedkommende er hurtig til at sende en mail når man slår noget Op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøsenk 2 Skrevet 17. Maj Jeg oplever også mails fra denne person.. ofte med jeg enten er anmeldt til politi eller at mit opslag ligger på flere sociale medier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 93 Skrevet 17. Maj Han skal bare spammes til i mails. Jeg sender ham en bunke fra min lege mail. Lad os drille ham lidt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 820 Skrevet 19. Maj kapan skrev, den 17.5.2025 at 17:04: Han skal bare spammes til i mails. Jeg sender ham en bunke fra min lege mail. Lad os drille ham lidt. Tanken er god, men det er desværre imod reglerne herinde. det kaldes vist selvtægt og give en tur i brummen (taler af erfaring). Spørgsmåler er så, om det vil have nogen effekt. Hvis alle vi brødre sender xx antal mail og alle søstrene gør det samme - vil man så kunne nå ind til den type mennesker?? jeg tvivler lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 51 Skrevet 20. Maj TRUSLER er noget af det der er HØJEST strafferamme på i Danmark. Så MELD ham for trusler. Politiet skal nok finde frem til ham. og tage en lille snak med ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg