Hop til indhold

Første besøg med gp

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg snart en tur til det midtjyske og holde ferie, der er det plan jeg vil besøg Rikke Solskin. Men jeg har lige spørgsmål som, jeg håber kan svare på. 

1) da det er min første gang samme med en kvinde, hvor langt tid vil i så anbefale? Jeg er meget nevøs anlagt. 

2) kan se at hun og køre ud. Så har tænkt på at få besøg af hende i min ferielejligheden hvor jeg måske er mere afslappet. 

Tro det var dem jeg lige have. Men hvis i har nogen gode råd, vil jeg gerne have dem. 

Håber i kan hjælpe mig

Skrevet
Den genert skrev, for 2 minutter siden:

1) da det er min første gang samme med en kvinde, hvor langt tid vil i så anbefale? Jeg er meget nevøs anlagt. 

Altså hvis det virkelig er din aller første gang, så skal du nok ikke forvente at selve put-i-hul delen tager super lang tid - til gengæld kan det være godt at have lidt ekstra tid med hende inden, til at hjælpe dig med at føle dig tryg ved hende og situationen. 

Om det for dig er 30 eller 60 minutter der er behov for, for både at nå selve sexen og at nå at føle dig tryg, skal du selv mærke efter.

Den genert skrev, for 5 minutter siden:

2) kan se at hun og køre ud. Så har tænkt på at få besøg af hende i min ferielejligheden hvor jeg måske er mere afslappet. 

Det er ikke rigtig et spørgsmål. Anyway, vær opmærksom på at de fleste piger har en minimums tid ved outcalls, samt en merpris for transport.

Skrevet
Den genert skrev, 1 time siden:

Vælg en almindelig thaiklinik med massage i 30 min. Koster 250-300 kr og så får du vænnet dig til at slappe af. Du får sandsynligvis tilbudt en spiller. Massagen + spilleren bør koste 400-500 kr - det er det jeg giver. Når du har været gennem "møllen" 4-5 gange måske også med blowjob så er du klar til Rikke eller andre professionelle :)

Så mit forslag  er 2 gange almindelig massage, efterfulgt af 3 gange massage med en spiller. Så er du dimitteret! og det er forholdsvist billigt.

PS. Vær kritisk med de "gode råd" herind, inklusiv mit eget, for mange skribenter har tilsyneladende aldrig prøvet andet end købesex selvom de nærmer sig pensionen. You know what i mean *wink* *wink*

Redigeret af Benarbejde

Skrevet

Jeg vil anbefale, at du besøger hende, og ikke omvendt. Jeg kan godt se, du har spurgt på hende tidligere, og er lidt bange for at blive set på adressen, men det skal du prøve at abstrahere fra.
Hvis du vælger, at hun skal komme til dig, så har du lidt en forpligtelse som "vært", at sørge for lidt hygge og en god afslappende atmosfære. Det vil bare gøre dig stresset og mere nervøs. Det er bedre at overlade det til Rikke, hun er professionel, har erfaringen, og den nødvendige ro.
Hun har også erfaring med, hvor lang tid du bør vælge, og måske tidspunktet på dagen, så mit bedste råd er, send en mail til hende, fortæl det vil være din debut, og at du er meget nervøs. Vær åben og ærlig, det vil give det bedste resultat. Du er alligevel helt anonym, både i byen og overfor Rikke.
Du skal nok lige have lidt tålmodighed med svartiden på mailen, men har du ikke hørt noget i løbet af et par dage, så send en sms til hende, skriv kort og høfligt at du har mailet, og venter på svar.

Inden I mødes, skal du tage et bad og børste tænder, sørg for du er ren og lækker, men tag ikke en spiller for at lette trykket. Det kan du gøre dagen forinden. Tag heller ikke en drink for at dulme nerverne.
Når I mødes, så vær tålmodig, lad Rikke forføre dig og bestemme farten. Du skal ikke fokusere på penetrering, det skal du nok nå!

Rådet om en Thai, som @Benarbejde anbefaler er bestemt ikke dårligt, så har du tålmodigheden til det, så overvej det. Thaipigerne er generelt rigtig søde, og vil prøve at give dig den bedste oplevelse.

Jeg håber, du får en god oplevelse, uanset hvad du vælger, og din debut må blive en succes :)

Skrevet

Mit første besøg hos en glædespige var hos netop Rikke Solskin.
Hun er en sød pige og tungekysser gerne længe!
Kan kun anbefale hende!

Skrevet

Der er nok ikke nogle generelle svar, som passer på alle.

Det er naturligt at være nervøs i denne situation. Jeg ville fortælle pigen, at det er din første gang. Pigen kan så tage hensyn hertil og vil være forstående overfor din nervøsitet. Hun vil nok også være forstående for, hvis du kommer hurtigt. Og hyggen behøver altså ikke at slutte af den grund (snak evt. om inden, hvad I har lyst til ved hurtig sædafgang).

Jeg ville vælge en dansk pige, hvilket sikrer god kommunikation. Og aftale en ‘date’ før det seksuelle. Altså sidde at sludre lidt sammen, så nervøsiteten aftager (måske helt forsvinder). Efter et stykke tid skulle det gerne blive naturligt med et kys, og tingene kan udvikle sig naturligt derfra.

Jeg ville vælge 60 minutter, da en halv time kan blive tidspresset i forhold til ovenstående. Og jeg ville vælge, at pigen kom til dig/din ferielejlighed, hvilket er mere hjemmevante omgivelser. Vil sandsynligvis dæmpe din nervøsitet. Gør lidt ud af hyggen i lejligheden. 

Jeg kender ikke Rikke Solskin og hendes sted. Men ud fra omtaler, virker hun som et godt valg.

Igen: Dette er, hvordan jeg ville håndtere situationen. Men gør det, du selv finder mest rigtigt.

Skrevet
Julius skrev, for 23 timer siden:

Rådet om en Thai, som @Benarbejde anbefaler er bestemt ikke dårligt, så har du tålmodigheden til det, så overvej det. Thaipigerne er generelt rigtig søde, og vil prøve at give dig den bedste oplevelse.

Men thai bliver nemt temmelig dyrt for sex-delen pr minut for du kan ikke slippe for massagen og et HJ varer maks 5-10 min. Holder man sig til 30 min til 250 så er de perfekte til at stille hudsulten.

Skrevet
Den genert skrev, den 27.7.2024 at 09:50:

Hej 

Jeg snart en tur til det midtjyske og holde ferie, der er det plan jeg vil besøg Rikke Solskin. Men jeg har lige spørgsmål som, jeg håber kan svare på. 

Tro det var dem jeg lige have. Men hvis i har nogen gode råd, vil jeg gerne have dem. 

Håber i kan hjælpe mig

Jeg synes der lyder som en god plan. Den skal du bare følge og være åben overfor pigen om hvordan situationen er, så skal hun nok hjælpe dig til at få en god første oplevelse. Hun er prof og ved hvad hun har mellem hænderne og benene og har møde mænd som dig tidligere.

ro på og nyd det.

Skrevet
  • Author
Bertram skrev, den 27.7.2024 at 14:56:

Der er nok ikke nogle generelle svar, som passer på alle.

Det er naturligt at være nervøs i denne situation. Jeg ville fortælle pigen, at det er din første gang. Pigen kan så tage hensyn hertil og vil være forstående overfor din nervøsitet. Hun vil nok også være forstående for, hvis du kommer hurtigt. Og hyggen behøver altså ikke at slutte af den grund (snak evt. om inden, hvad I har lyst til ved hurtig sædafgang).

Jeg ville vælge en dansk pige, hvilket sikrer god kommunikation. Og aftale en ‘date’ før det seksuelle. Altså sidde at sludre lidt sammen, så nervøsiteten aftager (måske helt forsvinder). Efter et stykke tid skulle det gerne blive naturligt med et kys, og tingene kan udvikle sig naturligt derfra.

Jeg ville vælge 60 minutter, da en halv time kan blive tidspresset i forhold til ovenstående. Og jeg ville vælge, at pigen kom til dig/din ferielejlighed, hvilket er mere hjemmevante omgivelser. Vil sandsynligvis dæmpe din nervøsitet. Gør lidt ud af hyggen i lejligheden. 

Jeg kender ikke Rikke Solskin og hendes sted. Men ud fra omtaler, virker hun som et godt valg.

Igen: Dette er, hvordan jeg ville håndtere situationen. Men gør det, du selv finder mest rigtigt.

Have tænkt på en time eller 1,5 time

Skrevet
  • Author
Mandingo skrev, den 27.7.2024 at 12:25:

Mit første besøg hos en glædespige var hos netop Rikke Solskin.
Hun er en sød pige og tungekysser gerne længe!
Kan kun anbefale hende!

Godt at høre, så lyder det til det er den rigtige jeg har valgt 

Skrevet
Den genert skrev, den 27.7.2024 at 09:50:

Hej 

Håber i kan hjælpe mig

Första gången jag träffade en GP så var jag inte oskuld utan hade haft sex med flera kvinnor och även varit otrogen tillsammans med en av mina kvinnliga vänner. Ändock var jag mycket nervös första gången och smög mig fram till kliniken och såg mig noga om så att ingen skulle se mig innan jag ringde på. Detta var för 34 år sedan och jag var väl nervös några gånger till  efter det första besöket och smög mig fram. Men rätt snart slutade jag att vara nervös och slutade att smyga. Man ska inse att de flesta personer bryr sig inte vad andra gör utan det är man själv som tror att alla ser att man är på väg till, eller kommer ifrån, ett besök med en GP eller en bordell/klinik. Jag har numera även besökt thaimassage i centrala Stockholm (där det är olagligt att köpa sex) och jag har sett att jag inte behöver ta många steg på trottoaren (fortovet) förrän ingen av de jag möter ser varifrån jag kom att jag alltså (enligt svensk lag) är en brottsling som alldeles nyss hade knullat en prostituerad.

Vad jag vill ha sagt är att det är alldeles naturligt att vara nervös den första gången, men det går snabbt över. Det enda som jag ångrar så här i efterhand är att jag inte många år tidigare började köpa sex för jag har missat många sköna upplevelser när jag rest i arbetet.

Så jag hoppas att du kan hoppa över din nervositet och ta mod till dig – jag tror inte att du kommer att ångra dig och det låter från diverse andra inlägg som du funderar på ett bra val av GP att debutera med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.