Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun har været aktiv flere år.

Hun er seriøs og er nem at få aftale med. Men hun vil lige mødes kort inden du bliver lukket ind hos hende privat.

Besøgte hende for et par år siden. Det er en rigtig "Overklassefrue" der ikke er mange af på sugardaters eller andre steder hvor der sælges sex. Pæn kultiveret dame med dejlige mellemstore bryster og en glat stram/kort miss. Godt blowjob men ikke glad for at blive taget hårdt.

Skrevet

Jeg har skrevet med hende at der kun skulle være almindelig sex hvis kemi, dvs. nystrøgne skjorten, lang uddannelse, empati, humor og pli.
Og så skal man i øvrigt beskrive sig selv.

Hun hævder ikke at være snobbet, og i øvrigt arbejder hun som xxxxxxx 

Jeg siger nej tak

Redigeret af longdong
erhverv slettet

Skrevet
longdong skrev, den 7.8.2024 at 21:13:

Jeg har skrevet med hende at der kun skulle være almindelig sex hvis kemi, dvs. nystrøgne skjorten, lang uddannelse, empati, humor og pli.
Og så skal man i øvrigt beskrive sig selv.

Hun hævder ikke at være snobbet, og i øvrigt arbejder hun som zzzzzzzz 

Jeg siger nej tak

Når hun først har fået din pik i munden tænker du ikke over hun måske er snoppet. 

Det plejer at være taberpiger man møder. Så jeg synes det er forfriskende at møde en kvinde med klasse. Alle kan jo komme i økonomiske problemer.

Redigeret af Stapler
erhverv slettet

Skrevet

Jeg har besøgt hende igen og hun er bestemt en både sød og fræk oplevelse hvis man er til blid almindelig sex.

Skrevet
longdong skrev, den 7.8.2024 at 21:13:

Hun hævder ikke at være snobbet, og i øvrigt arbejder hun som xxxxxxx 

Du skal ikke dele folks private forhold. Det gælder også deres erhverv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.