Hop til indhold

Frygt for kønssygdomme

Featured Replies

Skrevet

Hej forum,

Håber det er det rette sted jeg poster.

Nu er jeg faldet i og har lige besøgt en sød GP. Det var fint, men gør det nok ikke igen. Men dømmer selvfølgelig ingen :)!

Jeg har dog lige efter fået dyb angst over hvorvidt jeg kunne få sexsygdomme - har brug for lidt råd.

Jeg brugte kondom, som sad tæt og ikke røg af. Jeg håber jeg tog det korrekt af. Hvad har i erfaringer. Har i nogensinde fået noget selv med beskyttelse. Jeg er jo især nervøs for HIV, selvom det var med en pige.

Håber i vil dele nogle tanker. Helt i orden hvis i synes jeg er noller,^.

MVH

Skrevet

Det skal du sgu ikke være bange for overhovedet, der er minimal chance for at blive smittet. Og hvis det nu skulle være, så er det kun hvis du har haft samleje uden kondom. 

Der er faktisk større chance ved at få det ved anale samleje, kontra vaginale. Grundet slimhinderne er mere modtagelige for smitte i tarmen.

Men altså så længe sexen er med kondom skal du ikke være nervøs. Du kan roligt også modtage eller give oralt uden der så sker noget. Selvfølgelig er chancen der, men af hvad jeg ved er den minimal.

Risikoen for smitte er lidt større, hvis hun eller dig selv har en form for sår, og i så har kropslig kontakt ved såret/udslæt. Så kan smitte også opstå, og du kan måske få herpes, gonare eller lignende.

Nu har jeg selv besøgt minimum +50 forskellige piger uden nogensinde at få noget. 

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author

Hej Crabman, tusinde tak for dit svar.

Jeg må jo bare håbe på det bedste :-)!

Skrevet
ShugD skrev, Lige nu:

Hej Crabman, tusinde tak for dit svar.

Jeg må jo bare håbe på det bedste :-)!

Velbekommen.

Hvis du nu alligevel skulle gå hen og være nervøs, så vent et par uger også tage forbi lægen. Eller Bispebjerg Hospital for at få taget en test.

Skrevet

Hej ShugD

Jeg tilføjer lige til Crabman´s meget fine svar - Jeg forstår din bekymring, og jeg har også selv haft den....(derfor bidrager jeg lige)
Som der allerede er skrevet, så skal man virkelig være uheldig, -efter min viden så skal nærmest begge parter have åbne sår hvor væsker "blandes" under samleje, for at sige det lidt lavpraktisk - Smitten i DK er vist stadig virkelig minimal og bruger man kondom og sørger for at rulle det godt ned, så tror jeg faktisk der er større chance for at snuble over en forkert lagt fortovsflise og få et hofteskred hehe:biggrin:

Der er selvfølgelig chance for STD ved oralsex begge veje, jeg har kun modtaget oralsex med kondom - det synes jeg alle bør benytte sig af i denne del af verden
(og jeg under mig faktisk nogen gange over at slikkekluden der er opfundet, ikke benyttes af flere GP´er)

-For at mane til ro, så plejer jeg at tænke på de tinder-dates jeg har været sammen med, jeg har mødt enormt mange kvinder som bestemt ikke syntes at kondom i forbindelse med et one night stand, var normal kotumye:huh: og det har krævet næsten lidt kampe i soveværelset efter en tinder-bytur.... Så jeg tænker der er større chance for at slæbe noget med hjem fra en tinderdate, hvis jeg skal være ærlig....

-Tænk på at GP´ernes ve og vel og sundhed, er deres fuldstændig lig med deres indtjeningsmuligheder, dvs deres arbejde og arbejdssikkerhed - Jeg tror på at de fleste passer vildt godt på dem selv og deres kunder:wub:
Jeg har besøgt mange søde piger, aldrig fået det mindste og jeg besluttede udover mit første besøg, at få en vaccination for HPV - Det koster lidt kroner som mand, men ikke mere end prisen for 1,5t hos en GP - Den kan anbefales og tager 3 stik hvis du er over 18, skide nemt!;)

Skrevet

Støtter mig meget op af hvad andre har skrevet til dig, særligt @Crabman.

Som tilføjelse, og som der også skrives, hvis du ønsker ro i sindet og vil være sikker er min anbefaling også henvendelse til lægen, som vil give dig den bedste rådgivning og information. Ud over egen læge og Bispebjerg kan jeg anbefale afdeling for Hud- og kønssygdomme på Gentofte Hospital, som er en drop-in klinik (Klinik 1).

Skrevet
Konstruktøren skrev, for 3 timer siden:

og jeg under mig faktisk nogen gange over at slikkekluden der er opfundet, ikke benyttes af flere GP´er

Jeg har faktisk slikkelapper liggende:P.. Kun en enkel har haft benyttet sig for den mulighed.. 

Jeg er dog slet ikke enig i at risikoen er mindre ved gp end ved “en normal scoret kvinde”.. 

Jeg tror ikke de mange udenlandske piger har særlig nemt ved at blive tjekket imens de er i Danmark (enten pga de ikke selv bestemmer deres arbejdstider eller fordi det bare er mere besværligt hvis man ikke forstår sproget, muligvis er nogen af dem også bange for at få opdaget hvad de arbejder med da det måske ikke er lovligt i deres hjemland).. 

Sker der ikke uheld (kondom sprunget eller lignende) så bliver jeg testet hver 3 måned.. Der har jeg lige godt alligevel haft sex med ca 40 forskellige mænd udover min kæreste.. Det tvivler jeg på selv den mest ivrige (kvindelige) tinder bruger når op på.. Jeg tænker de udenlandske piger når op på et lidt højere tal:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Rolig, jeg var også meget bekymret da jeg startede og var det indtil for nylig. Der er piger derude der her bollet hundredevis af mænd uden og aldrig fået noget. Tjekker altid om fissen ser alminde og hygiejnisk. Jeg er dog ikke aktiv mere og vil ikke igen, af andre grunde. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 26.7.2024 at 16:36:

Jeg har faktisk slikkelapper liggende:P.. Kun en enkel har haft benyttet sig for den mulighed.. 

Jeg er dog slet ikke enig i at risikoen er mindre ved gp end ved “en normal scoret kvinde”.. 

Jeg tror ikke de mange udenlandske piger har særlig nemt ved at blive tjekket imens de er i Danmark (enten pga de ikke selv bestemmer deres arbejdstider eller fordi det bare er mere besværligt hvis man ikke forstår sproget, muligvis er nogen af dem også bange for at få opdaget hvad de arbejder med da det måske ikke er lovligt i deres hjemland).. 

Sker der ikke uheld (kondom sprunget eller lignende) så bliver jeg testet hver 3 måned.. Der har jeg lige godt alligevel haft sex med ca 40 forskellige mænd udover min kæreste.. Det tvivler jeg på selv den mest ivrige (kvindelige) tinder bruger når op på.. Jeg tænker de udenlandske piger når op på et lidt højere tal:ph34r:.. 

ok du har slikkelapper hvorfor tilbuder du så ikke dem når du har nye eller gamle kunder på besøg og spyt kan vel også smitte når man lige vil give et hånd job for få det til glide lidt nenmer for i er jo samme med rigtigt mange mande om måneden ik og der gå vel ca 3 måneder mellem tjek ik 

Skrevet
ShugD skrev, den 26.7.2024 at 12:09:

Hej forum,

Håber det er det rette sted jeg poster.

Nu er jeg faldet i og har lige besøgt en sød GP. Det var fint, men gør det nok ikke igen. Men dømmer selvfølgelig ingen :)!

Jeg har dog lige efter fået dyb angst over hvorvidt jeg kunne få sexsygdomme - har brug for lidt råd.

Jeg brugte kondom, som sad tæt og ikke røg af. Jeg håber jeg tog det korrekt af. Hvad har i erfaringer. Har i nogensinde fået noget selv med beskyttelse. Jeg er jo især nervøs for HIV, selvom det var med en pige.

Håber i vil dele nogle tanker. Helt i orden hvis i synes jeg er noller,^.

MVH

Hvis glansen er/har været dækket, nul risiko for HIV.

Du skal vide, at HIV er en meget skrøbelig virus.

Ved oralsex...som modtagende part, ingen risiko.Ved at give oralsex til kvinden, ingen risiko.

Men hvis du har lyst til at sutte af en anaconda pik, så lad være med at sluge for at minimere risikoen for HIV.

Andre ting, såsom syfilis og HPV/kønsvorter...ikke helt nul.

Jeg synes, den største risiko, du løber, er falske billeder(typisk fra udenlandske piger), gamle og/eller ekstremt redigerede billeder(danske piger), overpris ift service(igen, danske piger)

Så, held og lykke og, for din skyld, stol ikke så meget på anmeldelserne herinde, der er fyldt med halvblinde fanboys og familiefædre, som forelsker sig i enhver prostitueret, der smiler til dem.

Redigeret af dummydum

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 26.7.2024 at 16:36:

Der er også mange danske GP'er, der åbent reklamerer med sex uden, så den udskamning af udenlandske piger er malplaceret.

Skrevet
dummydum skrev, for 1 time siden:

Der er også mange danske GP'er, der åbent reklamerer med sex uden, så den udskamning af udenlandske piger er malplaceret.

Du ser slet ikke afsnittet hvor jeg fortæller hvordan der er risiko selv ved at besøge mig eller.? Selvom jeg intet tilbyder uden.. Hvad er det dog for en udskamning af mine udenlandske kollegaer du snakker om.? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.