Hop til indhold

Noks oliemassage

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har været her for nyligt, og kan berette lidt om hvad der tilbydes?

Nogen der kan gøre mig lidt klogere på beliggenheden, syntes der for nygeligt stod hun var flyttet?

https://annoncelight.dk/showad/306589

Skrevet

Hot oliemassage tilbyder hun i hvertfald. Nogen der ved om hun tilbyder andet?

Skrevet

Hun giver kun massage og tillægsydelser til hendes faste kunder.

Hun har et menukort - man kan få HJ og BJ og Body to Body. Jeg har ikke prøvet andet.

Skrevet
sexaddict skrev, for 2 timer siden:

Hun giver kun massage og tillægsydelser til hendes faste kunder.

Hun har et menukort - man kan få HJ og BJ og Body to Body. Jeg har ikke prøvet andet.

Hun har tidliger givet fp efter kl. 17 (sagde hun) en dag hvor hun havde liret mig helt op under loftet -også fik jeg kun massage -da der ikke var tid til mere sagde hun (næste kunde bankede på døren, 10minutter før min time var gået) Jeg gik noget "rundt på gulvet" derfra -da hun havde vist mig sine "gotter" Jeg var spændt op til lir -kom en uge efter og fik min fp -i øvrigt kl.15 men synes hun ligger i den dyrer ende -og hun booker for tæt -og jeg har mødt flere andre kunder -før og efter -selv om jeg overholder tiden... En anden gang jeg kom -gad hun ikke at tag bad -selv om hun havde svedt sammen med den forrige kunde -og jeg kunne lugte ham på hende... Siden er jeg ikke kommet der.

Skrevet
  • Author

@Møffe det er vist rigeligt til jeg springer over så.

Syntes desværre udbuddet på fyn er skidt for tiden, men det er vost en anden tråd

Skrevet
Odense skrev, den 27.7.2024 at 15:47:

@Møffe det er vist rigeligt til jeg springer over så.

Syntes desværre udbuddet på fyn er skidt for tiden, men det er vost en anden tråd

Udbuddet på Fyn har været skidt i lang tid og standarden er ikke noget at råbe hurra for. Til gengæld er priserne stigende, men man kan jo også bare holde sig væk, hvis man da ellers kan det…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.