Hop til indhold
Drenzo

Bedste massage med mulighed for lidt ekstra i "rødderne"?

Recommended Posts

Leder efter et godt massage sted med mulighed for lidt ekstra som hj, men uden tvivl størst fokus på massage, ned beliggenhed i Allerød/Hillerød/Birkerød, evt Farum. Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

The Queen Stone & Thai Wellness i Slangerup er et rigtigt godt bud!, her er fokus på helt sikkert på massagen som er virkelig god, (men der er også mulighed for ekstra) 

Der annonceres ikke på EG eller AL i øjeblikket, men du kan finde nummeret på Google, jeg var på besøg i sidste uge, så til trods for der ikke pt. annonceres, er butikken åben! (du er velkommen til at sende en PM hvis du vil hører nærmere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Thai_Lover skrev, for 8 timer siden:

The Queen Stone & Thai Wellness i Slangerup er et rigtigt godt bud!, her er fokus på helt sikkert på massagen som er virkelig god, (men der er også mulighed for ekstra) 

Der annonceres ikke på EG eller AL i øjeblikket, men du kan finde nummeret på Google, jeg var på besøg i sidste uge, så til trods for der ikke pt. annonceres, er butikken åben! (du er velkommen til at sende en PM hvis du vil hører nærmere)

det lyder interessant med god massage og mulighed for mere - hvordan attraktive er pigerne , udseende , alder og kysser de :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
En gang til skrev, for 23 minutter siden:

det lyder interessant med god massage og mulighed for mere - hvordan attraktive er pigerne , udseende , alder og kysser de :)

Jeg har mødt to forskellige piger på stedet, jeg vil vurdere dem begge til at være omkring 40 år gamle, og være ”normal thai” vægtmæssigt.

De er begge ”almindelige” af udseende, dvs. ikke modeltyper, men bestemt heller ikke ”grimme” at se på efter min opfattelse (smag og behag er jo naturligvis forskellig).

Jeg ved ikke om de kysser, det har jeg aldrig forsøgt mig med.

Fokus på stedet er bestemt massagen, som efter min smag er noget af den bedste Thai massage jeg har fået her i DK.

Prismæssigt er massagen lidt under hvad den koster andre steder (det koster 400 kr. for en time)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Thai_Lover skrev, 1 time siden:

Jeg har mødt to forskellige piger på stedet, jeg vil vurdere dem begge til at være omkring 40 år gamle, og være ”normal thai” vægtmæssigt.

De er begge ”almindelige” af udseende, dvs. ikke modeltyper, men bestemt heller ikke ”grimme” at se på efter min opfattelse (smag og behag er jo naturligvis forskellig).

Jeg ved ikke om de kysser, det har jeg aldrig forsøgt mig med.

Fokus på stedet er bestemt massagen, som efter min smag er noget af den bedste Thai massage jeg har fået her i DK.

Prismæssigt er massagen lidt under hvad den koster andre steder (det koster 400 kr. for en time)

Det var en god pris, jeg må forbi og prøve massagen, tak, det er rart med god massage uden at mersalg stjæler focus :), tak for svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Queenstone i Slangerup for et par dage aiden. Det var bestemt ikke nogen god oplevelse. Hverken massagen eller øvrige ydelser. Lidt trist kvinde på 50 som tog i mod. Normal af størrelse, og absolut ingen erotisk udstråling. 
Fuldstændig mekanisk hj. 
Bare lige aå du får et balanceret indtryk af stedet :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...