Hop til indhold

Anna 19år :-? fra Estland

Featured Replies

Skrevet

Håber I vil tage godt imod min anmeldelse - desværre er den ikke så positiv som den plejer ... 

Endnu en pige fra Baltikum – det burde jo være helt fantastisk og garanti for en unik oplevelse – for annoncerne ligner hinanden og priserne ligger lige lidt over og piger ligner modeller. SÅDAN, VAR DET ENGANG – især i de ’gamle dage’ i lejligheden ved DR-byen !-) We love you ALL – det var, hvad man kunne forvente …

DOG, NU kan man tilsyneladende IKKE regne med noget længere – OG, jeg må … meget mod min ellers meget positive tilgang – give en mellem-fornøjet smilley denne gang og tilslutte mig fællesskabet af skepsis over det pludselige skifte i både kvalitet og ikke mindst manipulering med foto og alder.

Jeg springer kontakt og adresse over …

Anna lukker mig ind – og hendes ansigt ligner faktisk det på fotos med lidt akne; det er frækt – Men, her kommer så den frustration, som andre – i forhold til tidligere ”baltiske GF-modeller” har givet udtryk for – FOR det er tydeligt, at hun ikke er så slimfit, som på billeder – men, altså dog hende – men, hun er i hvert fald ikke 19år – og da jeg spørg hende, siger hun da også, at hun er 21. Det betyder jo ikke så meget – for mig normalt. Dog, har hendes krop i forhold til fotos bare forandre sig meget …

FOR meget – og jeg ville ikke være kommet, hvis billederne var retvisende … (Jeg kommer altså i tanke om en metafor fra en af Jødens sange, som hedder ”Kylling”: ”Hun har en røv som en hoppeborg – du er en lille dreng som vil op og prøv”) Sorry – hvis jeg fornærmer nogle … Det er ikke meningen.

Hertil kommer at brysterne virkelig er naturlige – og ikke som på billeder – MEN, jeg ved jo, kære venner, at der mange som foretrækker dem sådan – dog, det er bare ikke lige mig … Selvom, det blev til både fransk og spansk i kombination i første halvleg.

Jeg fik min time – MEN, her gik det næsten også galt, da hun prøvede hælde den lettere-”erfarne”-mand udad døren efter første halvleg … Jeg gik selvfølgelig i badet efter først scoring – da, jeg kom tilbage vil jeg jo straks i gang igen med noget kæleri og anden halvleg, men Anna havde sat sig i lænestolen – det var først, da jeg påpegede ”2 times” – at hun gik med til anden gang – og læs venligst ovenstående beskrivelse af doggy :-)

Min konklusion er:

Jeg sidder lidt uforløst tilbage – og det plejer jeg ikke … og tænke og føler efter – og vil selvfølge ikke ødelægge det for Anna og de baltiske piger – men tænker faktisk på at holde en pause med de baltiske piger – kvalitet er for usikre i forhold til prisen, fordi man ikke altid får de ydelser som er beskrevet,  samt at fotos alt for ofte er for manipuleret – eller hva’? …

Link til Anna 

https://nympho.dk/n18754/6509/anna-young-independent-girl-in-copenhagen

Note: ”Jøden” er en dansk rapper:D

Redigeret af Mega Happy
Stavefejl - præcisering

Skrevet

Tak for anmeldelsen :) Det var da altid noget du fik din 2 anden runde. :D

Har ikke selv besøgt Anna, men hendes veninde som hun deler lejlighed med. Hun var dog helt retvisende ifh. til billederne.

Men ja, det har dsv. været en nedadgående kurve den her gang med de 3 piger som kom sammen. Helt enig i, det var absolut bedre service da de holdte til ude ved DR byen.

Skrevet
  • Author

Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Har ikke selv besøgt Anna, men hendes veninde som hun deler lejlighed med.

Hej min ven - det var altså ikke en dele-lejlighed jeg var i ... Eller, hvad? deler de en 1-værs.?

- men, godt du deler min analyse. 

Skrevet
Mega Happy skrev, for 2 minutter siden:

Hej min ven - det var altså ikke en dele-lejlighed jeg var i ... Eller, hvad? deler de en 1-værs.?

- men, godt du deler min analyse. 

Hmm så har hun nok skiftet adresse siden da i guess. De var to da jeg var der i hvertfald. Der var det en 3 værelset lejlighed. 

Man kan håbe nogen af de gamle piger kommer igen :D Men tvivler på det.

Skrevet

Jeg er enig at der har været et fald i kvalitet hos flere af pigerne fra baltikum og Østeuropa på det sidste. Jeg har også haft nogle mindre gode oplevelser på det sidste. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.