Hop til indhold
Pejensen

Katja 19 år fra Århus

Recommended Posts

http://www.voksenlisten.dk/katja21

Brugernavnet antyder at hun er 21, i teksten står 19 og begge ville kunne passe. Sød pige, kønt smil og ærlig.

Jeg sendte en sms og hun svared at hun havde tid i dag, og hvad jeg ønskede. Skrev kys og gfe. Det var ok. Aftalte en tid og jeg kørte. Jeg fik adressen og besked at jeg skulle ringe når jeg var der. På adressen fik jeg at vide at jeg skulle til 10. sal. Der ventede Katja. Jeg sagde undskyld jeg har glemt p skiven. For ikke at ligne en der bare ville smugkikke gav jeg hin 1000 kr og gik nedenunder og stillede skiven. Hun kunne have nægtet at åbne døren igen men det gjort hun ikke. Hun bød mig velkommen og jeg betalte de øvrige 1100.

Jeg skrev inden at jeg gerne ville pakke gaven ud men det havde telefonpigen eller manden ikke givet videre, for hun begyndte at tage sit undertøj af. Det rettede vi hurtigt.

Vi kælede lidt eller egentligt kælede jeg med hin og hun lå stille. Jeg masserede fødder på hin og kom langsom hen mod hins mest intime sted. Hun nød det virkeligt.

Vi har vært sammen i en time.

Hun er kønnere end på billederne og pengene værd.

Pe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Super anmeldelse.

Ja det går godt for gbg og trække en masse fyre til. Han må snart have tjent 1 million.

Men skidt pyt med det, bare du fik en kanon oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...