Stenbukken4700 441 Skrevet 25. Juli, 2024 Hejsa Jeg var i video 6 for nogle dage siden , der kom et par m/K ned i den frække kælder , efter lidt tid gik fyre rundt og spurt om der var noget fyre som ville kneppe hende , men det koste penge , er det normal er det sker sådan steder og klubber har andre oplevet det der eller andre steder .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 23 Skrevet 25. Juli, 2024 Stenbukken4700 skrev, 1 time siden: Hejsa Jeg var i video 6 for nogle dage siden , der kom et par m/K ned i den frække kælder , efter lidt tid gik fyre rundt og spurt om der var noget fyre som ville kneppe hende , men det koste penge , er det normal er det sker sådan steder og klubber har andre oplevet det der eller andre steder .. Det vil jeg sige er unormalt der, men har hørt det før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 25. Juli, 2024 Så er de ikke normalt der , men de tænker at der er mænd som vil have købesex et sådan sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg