Hop til indhold

Advarsel: Sille.Pigen (Roskilde/Taastrup)

Featured Replies

Skrevet

Godaften - jeg vil lige advare mod Sille Pigen - jeg er desværre blevet blokeret så kan ikke give et link.

Der står hun er fra Roskilde, men da vi aftalte at mødes var det i Taastrup … jeg skulle bare gå ind i opgangen og så ville hun komme ned… ( pælestykkerne) men nej - selvfølgelig… der kom istedet en mand med en kniv.

jeg havde ellers forsøgt at snakke med hende over snap først - også med cam så jeg kunne se hun var ægte - men pigen kan jo selvfølgelig godt være ægte og så stadig have bagtanker. 

nu er advarslen i hvert fald givet vidre

Skrevet

Så ham har du vel meldt til politiet, ikke?

Øv for en oplevelse.

Skrevet

Samme oplevelse i dag. Samme vej.

Meldt til politiet med billede af manden.

Skrevet

Måske den samme som denne: https://www.eroguide.dk/forum/topic/186834-littlelaura2300-k%C3%B8benhavn/ 

Skrevet

Det er den samme pige og de har fået sig en ordentlig lærestreg i går dem som lokker os fyre i baghold. 
uddyber gerne i pvt. 

Skrevet
Jamesbond123456 skrev, for 19 timer siden:

Det er den samme pige og de har fået sig en ordentlig lærestreg i går dem som lokker os fyre i baghold. 
uddyber gerne i pvt. 

Vil gerne vide mere

Skrevet

Tak til jer! 

Så blev jeg ikke taget i røven.

NY profil

https://sugardaters.com/da/profile/gARrk3pOWG

Hun vil mødes på pæle stykkerne og havde læst jeres anmeldelser.  Men tog der over alligevel og holdte lidt afstand. Jeg var i området alligevel. Så tænkte jeg prøver. Og min sandten der var en meget forvirret fyr der rendte rundt

Skrevet

Der er flere profiler af den dlags i omløb i region hovedstaden. Kendetegn er bla at hun antyder man kan overnatte 

Skrevet
Jamesbond123456 skrev, den 25.7.2024 at 16:59:

uddyber gerne i pvt. 

Større lærestreg har de så ikke fået siden at de er på igen i dag :)

Skrevet

Vi er enig om at vi sætter ikke et baghold ind for at sætte vores liv på spil. 
vi har anmeldt dette og hvis man ikke får et nummer eller bekræftelse så skal man nok passe på. 
Men sig til når du er klar på at tage med så laver vi gerne setup og du står først. 

Skrevet

Var det også ved nr 31 med jer andre? Det sjove er man kan snakke med pigen og hun er så meget med på den. Nummeret starter med 7888.

Skrevet

Ja nummer 31 eller 27. 
De har haft en annonce i weekenden hvor man kunne være heldig i Kastrup også. 
En dag kommer der en forkert til et møde hvor det slår klik for vedkommende og vedkommende som truer med kniv bliver enten slået ned eller skudt. 

Skrevet

Annonce hvor henne? På AL? Hvad hed annoncen?

Skrevet

De køre stadig det samme Scam. Har lige lavet en aftale.

Pælestykkerne 27.

Burde gøre noget ved det 

EPO 

Skrevet

Denne gut kan man være uheldig at møde og han er blevet anmeldt til politiet af en anden bruger herinde. 
Det er trist man ikke kan spore ip adresse på vedkommende for så kunne det stoppe med det samme. 

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 19 timer siden:

Han er sikkert klar idag ved nr 27 kl 1630

Sjovt. Har læst med her, og brugt en god del af "hendes" tid på en masse skriveri og spørgsmål. Hun endte med, også til mig, at oplyse pælestykkerne 27, kl 16.30.

Selvfølgelig brugte jeg ikke tid på at køre til Tåstrup. Men, det har da kostet dem en del tid :-)

Skrevet
Hannen skrev, for 1 time siden:

Sjovt. Har læst med her, og brugt en god del af "hendes" tid på en masse skriveri og spørgsmål. Hun endte med, også til mig, at oplyse pælestykkerne 27, kl 16.30.

Selvfølgelig brugte jeg ikke tid på at køre til Tåstrup. Men, det har da kostet dem en del tid :-)

Ja det er ingen tvivl om at hun skriver til flere på en gang , utroligt nok at de tør . 

Skrevet

Ja, så faldt jeg også i... et forsøg men de fik ikke penge...  heldigvis kom der 2 gående, som jeg hurtigt fik til at stoppe op.. og så forsvandt han... i tasstrup pælestykkerne...  burde have anet uråd, men tænkte mig ikke om...

Profilnavnet er nu MATHILDEXOXO

Skrevet

Ja, desværre samme oplevelse i går, nu var adressen Vestervej 31 i Tåstrup, ung fyr med hestehale, luskede rundt - jeg smuttede straks da jeg anede uråd. Pas på derude

Skrevet

Nu er hun under navnet silkesilke og er i Næstved sammen med fyren med hestehale. Jeg smuttede da jeg så ham 

Skrevet

Ja. Har selv lige skrevet med "hende". Havde en mistanke om det var scam, og det bekræfter du så nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.