Hop til indhold

GB fyn fredag & lørdag.. jeg er ny lille dansk pige.

Featured Replies

Skrevet

hej. jeg er helt ny dansk pige der gerne vil holde GB ;-) 

jeg er 29 år 163 høj 49 kg. en lille fast a-cup og en lille fræk numse ;-)

kun skandinaviske voksne mænd ?

det bliver afholdt ved kerteminde på fyn. fredag kl 11 - 13 og igen kl 17-19. 1000 kr kontant. 

lørdag bliver det kl 12 - 14 og igen kl 16 - 18 og samme pris self ;-) 

jeg tilbyder uden og i må gerne komme i mig og i min mund men jeg sluger ik. jeg kysser gerne. 

i er self os velkommen til og bruge kondom som i slev har med ;-) 

ingen anal eller fingere der..!! men i må rigtig gerne slikke mig i numsen og missen. 

byd gerne ind med tidspunkter hvor i mest kan så jeg evt kan rette tider til så i søde. 

det forgår som skrevet i kerteminde i privast hus hos min ven og han deltager måske os. håber i er ok med der bliver filmet lidt men det er kun jeres pikke der bliver filmet i mig eller hvor jeg sutter ikk andet. og hvor der kommer sæd ud af mig ;-) 

laver os alene aftaler hvis nogen er frisk på det før og efter ;-) 30 min 1300 kr

mail til mig : [email protected]

b3.jpg

b2.jpg

b1.jpg

Skrevet

Ser sgu lækkert ud og kunne godt overveje at tage fra KBH til Fyn. Skriver til din mail.

Skrevet

Jeg er tilmeldt til fredag formiddag. 
håber det så også bliver til noget. 

Skrevet

har stadig lidt pladser ledige fredag og lørdag drenge ;-) 

og vil da os rigtig gerne havde besøg til alene aftaler ;-)

https://annoncelight.dk/showad/407127

Skrevet

Jeg har skrevet mail, fordi jeg gerne ville deltage, men har intet svar modtaget.

Skrevet
Legetimen skrev, for 1 time siden:

Jeg har skrevet mail, fordi jeg gerne ville deltage, men har intet svar modtaget.

det passer ikke helt.. du skrev du ikk var helt dansk og var fra "italien" jeg svarede dig os.. med hvis du var af anden herkomt alligevel ville du blive afvist. og siden har du ikk svaret . hvis det er kan jeg kodt kopier det hele og sætte iind her hvis du er i tvivl eller på anden vis vil påstå det ikk er rigtig.

Skrevet

Tak !! 

var med til gangbang fredag. 
kan kun sige det var en super god oplevelse. Mega fræk tøs som bare var klar. 
virkelige lækker petit. Så det skal man være til. 

chance for gentagelse. 100%. 
så jer der skal afsted idag. I kan godt glæde jer. 

Skrevet
Kakki skrev, for 18 minutter siden:

Tak !! 

var med til gangbang fredag. 
kan kun sige det var en super god oplevelse. Mega fræk tøs som bare var klar. 
virkelige lækker petit. Så det skal man være til. 

chance for gentagelse. 100%. 
så jer der skal afsted idag. I kan godt glæde jer. 

Lyder som en fræk tur . Jeg har efterhånden prøvet det meste inden for den her verden , tykke, tynde, ældre, unge danske, latinoer, mærke piger og et par trekanter med 2 piger .. men mangler stadig det GB . Det lidt grænseoverskridende det med at der er flere fremmed mænd tilstede … satser dog på at prøve et snarest … Men fedt du havde en god oplevelse 

Redigeret af Klopp
Stavefejl

Skrevet
Pløkken skrev, Lige nu:

GB’et lørdag blev desværre aflyst…

havde gerne deltaget

ja desværre.. jeg blev godt øm efter gb igår .. men på en god måde.. det var mit første. var nok lidt overmodig med og vile lave et mere idag ;-) har skreet ud til dem der var tilmeldt idag, og forklaret hvorfor. og heldigvis er de søde og forståene. 

Skrevet
lilleQ skrev, for 53 minutter siden:

ja desværre.. jeg blev godt øm efter gb igår .. men på en god måde.. det var mit første. var nok lidt overmodig med og vile lave et mere idag ;-) har skreet ud til dem der var tilmeldt idag, og forklaret hvorfor. og heldigvis er de søde og forståene. 

Ja sådan kan det jo gå :-)

og helt ok.

håber du holder et igen, og jeg også kan den dag :-) 

Skrevet
lilleQ skrev, for 4 timer siden:

Så må vi håbe, at du laver et nyt GB inden længe.

Skrevet

Jeg deltog og var en glad deltager. 

Hun var meget villig med stor lyst gennem 2 timer uden pauser, kun 1 minut til at drikke en lille tår. Hvis hun laver GB igen med samme setup og pris, deltager jeg helt sikkert igen. Vi var 7-8 stykker, som deltog. 

Jeg kan undre mig, når jeg ser en anden pige, som laver GB i Odense i næste uge og forlanger næsten det dobbelte (1800) for en halv time kortere. Hun er også lækker, og jeg har deltaget tidligere, da prisen var noget lavere. Gad vide, hvor mange der kommer til den pris. 

Når man sammenligner de 2 GB's ved jeg godt, hvad jeg foretrækker. 

Skrevet
komfritfrem skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan undre mig, når jeg ser en anden pige, som laver GB i Odense i næste uge og forlanger næsten det dobbelte (1800) for en halv time kortere. Hun er også lækker, og jeg har deltaget tidligere, da prisen var noget lavere. Gad vide, hvor mange der kommer til den pris. 

Nu skal det retfærdigvis jo siges at dette er LilleQ’s første gb, så lur mig om ikke hendes priser retter sig imod de andre pigers priser når hun finder sine ben at stå på, sådan plejer det gerne at være.

1000kr er en billig pris for så lækker en oplevelse som beskrevet, det gør det jo ikke nødvendigvis ikke 1800kr hos en anden.

vær du glad for at du har fået en billig en på opleveren, og lad vær at lyd som en nærtigprås.

Skrevet

Hejsa,

Jeg havde også fornøjelsen af at deltage ... absolut rigtige billeder, flinke mennesker, og god stemning. Men det synes jeg nu, som regel, der er når folk med vores tilbøjeligheder mødes :)

Tænkte nok, det var optimistisk med 2 følgende dage, glad for jeg kunne være der 1. dag.

Pas på Jer selv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.