Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/404738

Havde overvejet at besøge Tania i nogle dage og gjorde det så i dag.

Virkelig køn og lækker ung pige -  blond, høj, slank og med dejlige faste bryster. Det er hendes krop på billederne, og ansigtet passer til. 

Desværre også en af de piger, hvor man tænker om det nu også er helt frivilligt. Hun sagde klart og tydeligt fra til alt, som hun ikke selv styrede, og hun ville ikke have antydningen af tæt kropskontakt. Måske er det bare lidt for mange dårlige oplevelser allerede, for hun havde ret stor distance til det hele.

Til gengæld var hun en drøm at kneppe, stram så englene sang - havde taget 30 minutter og jeg kom i ansigtet på hende. Hun stønnede godt med, da jeg tog hende i doggy, så tænker hun var liderlig nok, og bare allerede træt af os smådumme danskere.

Hun tøede lidt op bagefter og jeg fik næsten en krammer, da jeg gik igen. Næsten ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.