Servciesboy 636 Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Hejsa Nogen der har prøvet denne skønhed i Rørbæk? Jeg blev lidt trængende i dag og mine fortrukne piger var ikke på, så hvorfor ikke prøvet noget nyt- Det fik jeg sandelig også på deN mest mærkelige måde: Tøsen skriver hun har menstruation næste gang, og når jeg skriver hun er for dum- skriver hun det samme og der er lukket, nogen der gider prøve om hun er værd og bruge tid og penge på? Servicesboy https://annoncelight.dk/showad/404083n mest mærkelige måde, jeg nogensinde har prøvet: Redigeret 23. Juli, 2024 af Servciesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Er ikke helt med du kontakter en piger hvor du kender hendes alfons også vil du have andre til at prøve hende. og hvad skal det så hjælpe dig ? Redigeret 23. Juli, 2024 af Larschristian 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 23. Juli, 2024 Synes heller ikke det er samme nummer i annoncen som på din mobil. hvor har du det nummer fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 23. Juli, 2024 Larschristian skrev, for 3 minutter siden: Synes heller ikke det er samme nummer i annoncen som på din mobil. hvor har du det nummer fra ? Hendes annonce er blevet ændret kan jeg se- i eftermiddag kunne jeg ikke sende til 71375624, men det kan jeg godt nu. jeg spørger bare om nogen har held med kontakt til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 23. Juli, 2024 Servciesboy skrev, for 2 minutter siden: Hendes annonce er blevet ændret kan jeg se- i eftermiddag kunne jeg ikke sende til 71375624, men det kan jeg godt nu. jeg spørger bare om nogen har held med kontakt til hende? Er måske letter tungnem. du prøvede det nummer 71375624 i eftermiddag kunne du ikke sende til det nummer. men der kendte du jo ikke det nummer. Og kender du hendes alfons. ja undskyld det virker mærkeligt. og hvis det er hende du skriver dum til. så forstår jeg så udemærket hun er russer i lysthuset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 23. Juli, 2024 Larschristian skrev, 1 time siden: Er måske letter tungnem. du prøvede det nummer 71375624 i eftermiddag kunne du ikke sende til det nummer. men der kendte du jo ikke det nummer. Og kender du hendes alfons. ja undskyld det virker mærkeligt. og hvis det er hende du skriver dum til. så forstår jeg så udemærket hun er russer i lysthuset. Jeg prøver lige en gang til, men forstår mig nu ret: I efter middag skriver jeg til nr 71375824, og der kommer besked, ikke leveret ! I eftermiddag var der et andet nr på annoncen der hed: 50349169, den skrev jeg på og fik det svar: jeg må undskylde over for dig, jeg har menstruation næste gang” Det var som svar på min besked: Are You in Rørbæk today” Så skriver jeg tilbage. Du er for dum” og får den besked at der er lukket, jeg ved simpelhen ikke, hvorfor, du synes jeg er forkert på den. Hun havde russer i køleskabet, før jeg skrev hun var for dum!!! Jeg stopper her, jeg er overbevist om, at?? Og så til det mest sjove, nu har jeg lige fået en sms fra nr 71671878 : Yes Free. For ikke så længe siden, var der en udsendelse i TV om bordeller i Danmark- en af dem trådte frem med navn og adresse på det ene bodel i Rørbæk, så jeg kender ikke alfonsen, men ved hvem det er måske det gav lidt menin god nat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg