Hop til indhold

Luna Aalborg et besøg værd

Featured Replies

Skrevet

En hurtig forretningstur til Nordjylland inden ferien kørte jeg forbi Luna https://annoncelight.dk/showad/400424.

Det blev en god start på ferien. Indlevende og er som på billederne.

Tog kun 30 min, men fik alle 30 min i vidunderlig selvskab.  Kan godt anbefale hende, hvis man er på de egne. Jeg er normalt ikke til en "tatoo girl", men hun er virkelig smuk og ung. Og sikke former på den krop..

Kunne fristes til at komme igen, hvis hun kommer en smule længere syd på :wub:

• 3 months later...
Skrevet

Blev brændt af på en aftale jeg havde med hende.

Kan kun anbefale man ikke kører langt efter en aftale med hende ligesom jeg

Fandme dårlig stil...

Skrevet
Goliath2.0 skrev, for 11 timer siden:

Blev brændt af på en aftale jeg havde med hende.

Kan kun anbefale man ikke kører langt efter en aftale med hende ligesom jeg

Fandme dårlig stil...

Jeg overvejer selv en aftale med hende, har også en smule kørsel, så måske du vil uddybe lidt? 

Skrevet
Claesen skrev, for 7 timer siden:

Jeg overvejer selv en aftale med hende, har også en smule kørsel, så måske du vil uddybe lidt? 

Lavede aftale dagen før, bekræftede som aftalt dagen efter og fik et vejnavn.

Da jeg ankom og skrev og spurgte hvilket nummer jeg skulle hen til, fik jeg aldrig noget svar.

Skrevet
Goliath2.0 skrev, for 56 minutter siden:

Lavede aftale dagen før, bekræftede som aftalt dagen efter og fik et vejnavn.

Da jeg ankom og skrev og spurgte hvilket nummer jeg skulle hen til, fik jeg aldrig noget svar.

Okay ja det jo en fed situation at stå i. 

Håber du fandt et godt alternativ :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige været hos denne kvinde. Andre siger at hun er venlig men det var ikke den oplevelse jeg fik. Det sex og sutter var fint nok men når man så var kommet og man gerne vil have en omgang mere som man i øvrigt har betalt for så gik hun helt amok og mente at jeg var respektløs. Jeg spurgte hvad jeg har gjort galt og hun plaprer løs som jeg ikke forstod en skid af og så smed hun et par hundrede kroner tilbage i hovedet på mig og smed mig ud af lejligheden. Det eneste jeg ville var bare at knalde igen for det jeg betalt for. Så jeg kan bestemt ikke anbefale hende.

Skrevet
kennieay skrev, for 9 timer siden:

I just visited this woman. Others say she is friendly but that was not the experience I had. The sex and pacifiers were fine enough, but when you had come and you wanted to have one more round that you paid for, she went completely crazy and thought I was disrespectful. I asked what I had done wrong and she babbled on and on which I didn't understand a bit and then she threw a few hundred kroner back at my head and threw me out of the apartment. All I wanted was to just bang again for what I paid for. So I definitely cannot recommend her.

Don t forget plese to say that you recive back your money for the difference of time, how did you react and all the deatiles.

Skrevet
[email protected] skrev, den 14.11.2024 at 10:49:

Don t forget plese to say that you recive back your money for the difference of time, how did you react and all the deatiles.

Well I said that I recieved some money in My text. And I have the details. I was calm but confused about this experience. And I feel that this was a bad experience. 

Skrevet
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

@[email protected]

The big question is why didn't he get the 2 times sex that he paid for when buying 1 hour, and why did you send him out before that hour was up?

When you pay one hour and the first round finish after 40 min i just took down the condome and you say"i want again , just becouse you pay even if you know that your body is not ready for another roud is mean and disrespectfull, you just put me or another girl in a situation hard. I can say from beggining if you can finish or not. He leave my house after 47 minutes, not 10 or 15 or 20....if you think better you always know that are always 2 parts of the storry. No men write in this rewies that was dirty or smeling or that he was agressive or mean. 

After 47 minutes i give him the difference untill the price of one hour and i let him go saying that is better like that.

Skrevet

Is ok love. I am sorry and I hope you will find in the future someone to make you happy. I told you from the beginning of the time loking to treat me with superiority dosen t make you more interesting. Have a nice evening.

Redigeret af [email protected]

Skrevet

There are several who report that they have been asked to leave the place before the time that was paid for, which is of course not okay!

Good advice, don't cheat with time and service, because then no one will come and visit you and you won't make any money.

Bad service = Bad publicity on EG = No money!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/191836-dårlig-oplevelse-så-pas-på-hos-denne-kvinde/?tab=comments#comment-1656399

--------------------

Profil "Kimi"

Profil oprettet: 14/04 2024

https://annoncelight.dk/profile/Kimi

Redigeret af lille_peter

Skrevet
lille_peter skrev, for 11 timer siden:

There are several who report that they have been asked to leave the place before the time that was paid for, which is of course not okay!

Good advice, don't cheat with time and service, because then no one will come and visit you and you won't make any money.

Bad service = Bad publicity on EG = No money!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/191836-dårlig-oplevelse-så-pas-på-hos-denne-kvinde/?tab=comments#comment-1656399

--------------------

Profil "Kimi"

Profil oprettet: 14/04 2024

https://annoncelight.dk/profile/Kimi

Is ok love. You don t know me so i will not start an argument for 2 persons. I really hope you have a nice day ! 

Skrevet

Jeg synes egentlig også at det er fair nok, at gp'erne siger "Jeg tror ikke, at det er realistisk at vi indenfor tidsrammen kan nå komme i mål igen". Det er bare meget nemmere at sige inden man går ind i akten - i stedet for at skulle stoppe midt i det hele, hvilket er akavet og kan give dårlig stemning. 

Så længe personen også fik pengene tilbage for den resterende tid synes jeg egentlig også det er okay. Ellers må man jo modsat også være indforstået med at pigen siger "så stopper vi" uanset hvor langt eller tæt man er på at nå i mål, hvis tiden er gået. 

Skrevet
rupsaz skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes egentlig også at det er fair nok, at gp'erne siger "Jeg tror ikke, at det er realistisk at vi indenfor tidsrammen kan nå komme i mål igen". Det er bare meget nemmere at sige inden man går ind i akten - i stedet for at skulle stoppe midt i det hele, hvilket er akavet og kan give dårlig stemning. 

Så længe personen også fik pengene tilbage for den resterende tid synes jeg egentlig også det er okay. Ellers må man jo modsat også være indforstået med at pigen siger "så stopper vi" uanset hvor langt eller tæt man er på at nå i mål, hvis tiden er gået. 

Det er da selvfølgelig helt ok.

Men så kunde hun jo have sagt netop det. " Jeg kan se på tiden, at vores første runde har været så lang, at vi nok ikke kan nå en runde 2, så har du lyst til vi bare snakker, nusser, lidt massage etc.

Der er mange måder, at takle situationen på selvfølgelig fra begge sider og det da absolut en fin ting, at han får differencen på den resterende tid tilbage.

Ellers så kan hun som du skriver, sige vi kan godt prøve men du skal vide, at tiden er gået når tiden er gået uanset om du er kommet i mål eller ej. Så kan gæsten jo selv afgøre om han vil forlænge vos muligt, om han vil tage chancen eller om han hellere vil smutte, eller bruge resterende tid på, at nusse etc.

• 1 month later...
Skrevet

Hun er rigtig dårlig til at overholde hendes aftaler.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.