Enjoy75 1 Skrevet 22. Juli, 2024 Jeg var på besøg ved Naya har været der et par gange før og de har været rigtig dejlige men idag var anderledes først engang hård massage med behandling af mine fødder/negle det er bare god til og så det lækkerste sex hvor man bare kan se på hende hvordan hun nyder det noget man bare skal prøve og opleve for det er der ikke mange der viser de gør det og ikke sidste gang jeg besøger hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1146 Skrevet 22. Juli, 2024 Det lyder som glade Naya https://annoncelight.dk/showad/339721 Til info har har bedt moderator flytte tråden til Thai anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 85 Skrevet 24. April @Enjoy75 hvilken slags behandling sf fødder/negle fik du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 21 Skrevet 24. April Happyfeet skrev, for 2 timer siden: @Enjoy75 hvilken slags behandling sf fødder/negle fik du? Hvis det er det jeg også har prøvet, så er det nærmest manicure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 85 Skrevet 24. April Gik du derfra med lakerede negle eller hur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 21 Skrevet 24. April (edited) Dog ikke, men klippede tånegle og lavede en del som jeg nyd, hun kan dog have tendens til klippe neglene for meget, men der hyggelig Redigeret 24. April af Ventil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet mandag klokken 12:59 Synes efterhånden også, at det meste af tiden bliver brugt på manicure, klipning af diverse behåring og middelmådig massage. Det er da også hyggeligt og blive nusset lidt, men der skal også være god til til action Hun har efterhånden været en del år i branchen og er måske også ved at kører lidt træt...helt forståeligt i øvrigt. Det er i min oplevelse efter de sidste par besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 29 Skrevet mandag klokken 19:59 Keegan skrev, for 6 timer siden: det meste af tiden bliver brugt på manicure, klipning af diverse behåring Besøgte Naya for nogle uger siden. Min oplevelse var noget anderledes. Efter lidt opvarming af mig, kys og blow, hoppede hun på og tog en rur i rutchebanen, ja sådan lød det. Du holder lige indtil jeg siger, sagde hun, og tog 2 ture mere, så må du godt, og 4 tur kørte af. Det var faneme sjovt og meget liderligt. Så var der manicure, pedicure,, trimning, massage og afsluttende blow og bad. Det tog små 2 timer, og mit smil holdt nogle dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet i går klokken 15:29 Dejligt du har haft en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg