Hop til indhold

Mila tilbage i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge. Jeg vil gerne høre nærmere om dit besøg hos Mila, da jeg kunne se at du har besøgt hende. Har du lavet en anmeldelse på Mila eller kan fortælle hvordan din oplevelse med Mila var og hvordan er hendes krop?

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, for 2 timer siden:

Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge. Jeg vil gerne høre nærmere om dit besøg hos Mila, da jeg kunne se at du har besøgt hende. Har du lavet en anmeldelse på Mila eller kan fortælle hvordan din oplevelse med Mila var og hvordan er hendes krop?

Har du fået svar? Jeg kan ikke huske om jeg skrev noget om hende -det er også et styk tid siden- det er ellers anmeldelser fra andre i annoncen. Hun har en meget lækker petit krop.

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 3 timer siden:

Har du fået svar? Jeg kan ikke huske om jeg skrev noget om hende -det er også et styk tid siden- det er ellers anmeldelser fra andre i annoncen. Hun har en meget lækker petit krop.

Jeg har hellere ikke fået noget svar, men måske hun tager tid om at svare? Kan du huske om hun har nogle tatoveringer? 

Skrevet
  • Author

Hun har ikke haft store tatoveringer, men det er også et styk tid siden jeg mødte hende. 

Skrevet
  • Author

Jeg har nu besøgt Mila- det var virkelig godt!  Jeg kunne ikke se nogen tatoveringer - hun har en virkelig flot hud og slank krop.

Jeg vil skrive en anmeldelse af hende.

Total GFE med Mila :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.