Hop til indhold

Endnu en afsporing af en dansk gp 'anmeldelse'

Featured Replies

Skrevet

For h....hvor er det irriterende

Een tråd, der slet ikke er en reel anmeldelse, men en brugers sure opstød, sovses ind i folks smag, synsninger og priser og ender nu som intern fnidder debat om en i nogles øjne en høj pris kan sammenlignes med en Mercedes....

AAARRREGGGF!:%!/!!:!!^@

Og så fatter man ikke moderator prøver at rydde op??????

Og så fatter man ikke, at danske gper hverken gider deltage på eg eller lave annoncer eller svare de hundrede i indbakken, hvor en del nok bare er som mange i denne tråd....

DU ER DUM SÅ

JEG SENDER  FANDME INGEN FOTO

DU ER SGU DA DOBBELTMORALSK

DU ER ALT FOR DYR BETTE VEN

GIVER DU RABAT

HVORFOR ER DU SÅ DYR, SÅ LÆKKER ER DU DA HELLER IKKE, HVEM TROR DU, AT DU ER

JEG PLEJER KUN AT GI 1200 FOR EN TIME!

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Skrevet

Det er direkte usmageligt som mennesker føler de har ret til at svine andre til:
Det er desværre en tendens der fylder meget i samfundet efterhånden. Sociale medier er værst men nu også fysisk i eks supermarkeder og ja her på en hvad der skulle være SERIØS anmeldelses platform

Skrevet

Her synes jeg netop at moderator skyder helt skævt han burde have stoppet den fjollede hvad er for dyrt og er pigen det værd og bil sammenlignings diskussionen der opstod men det er ikke det han slår ned på. 

Han slår ned på diskussionen omkring billeder som var TS oprindelige spørgsmål og derfor selve emnet. 

Tråden er ikke en anmeldelse for han har valgt ikke at besøge pigen så den burde ligge i generel debat og være en debat om hvor vidt det er fint at pigerne beder om billeder før et besøg. At tråden behandles som en anmeldelse hvilket den tydeligt ikke er og diskussion om billeder så stoppes det giver ingen mening. 

Skrevet
  • Author

I hvert fald selvdestruktivt, hvis man ønsker EG og danske gpere fx

At sovse anmeldelser ind i fjollet subjektiv snak om bilmærker, pris, hvad man selv synes om pris, vil betale....

Ufatteligt mange tråde ender i 80% intern fnidder og sniksnak, hvor man reelt svarer på andres subjektive holdninger og smag og prisevne end det, anmeldelsen eller efterlysningen handler om

I dette eksempel en helt ny, dansk pige, der startede sin eg karriere med at spørge om mænd er mistroiske, sikkert allerede har en indbakke fyldt med stalkers, negative beskeder om hendes pris og krav....

Giver det mening, at ma ge hurtigt dropper eg, dropper erhvervet, vælger sugardaters, bliver highclass piger, nøjes med få, et fast klientel?

Næh

Hvorfor skal alt sovses ind i ens egen smag og vilje eller evne til at betale 2500 fx for en ung, dansk pige?

Lav dog en egen tråd (for 117. Gang) pm dét emne. Eller om ens modvilje mod at sende selfie. 

Det simpelthen så irriterende.

19 svar i en tråd om en gp.

2 var anmeldelser.

Kan man slet ikke selv se det?

Skrevet
  • Author

Enig @Dillermand Junior

men...mod er 2, de kan ikke reagere på ting, de ikke ser og de hverken kan, skal eller gør, læser alle tråde

Vi andre skulle have gjort ops på den, spurgt høfligt, om det reelt er en anmeldelse. Når manden aldrig har været der. Det han anmelder og tydeliggvis er mopset over, er at pigen krævede foto af ham. 

Åbenlyst irritation i ham, der skal 'straffes'. Reelt synes jeg også, det burde smides i generel debat pga hans undren eller irritation. 

Det andet er sgu for tyndt.

Så ender vi med 40000 anmeldelser af piger, der ikke svarer, ikke svarer hurtigt nok, ikke svarer, som vi ønsker eller svarer robotagtigt med en menu, koldt eller med et 'prøv igen', hvis vor egen besked er uhøflig som KNEP NU? TID? RABAT?

Brugere vil åbenbart virkelig gerne debatere pris, niveau, bilmærker. Det er der vel rig mulighed for. Skal bare ikke være i en anmeldelse.

Er det ikke brugernes ansvar at:

Rapportere trådens ts?

Ikke hoppe ind og straks svare og smadre end potentiel hjælp fra en anmeldelse, da det sker i mange rigtige anmeldelser?

Men det er åbenbart mod's opgave. Og når de så rydder op, er de magtliderlige Putin og ingen fatter, de har fået en advarsel.

Må være irriterende, mest, for gpen her. 

Skrevet

jeg må indrømme jeg synes det er lidt ynkeligt at lave en tråd som hænger folk ud fra en anden tråd. Hvorfor ikke skrive til dem privat eller kommentere i tråden, lidt for high shcool agtigt ifølge mig. Tror efterhånden det er tydeligt hvilken vej EG er på vej hen af og synes mere tråde som denne hvor man snakker om hvor forfærdeligt EG er og hvad vi skal gøre anderledes er trættende.

Skrevet
  • Author

Det du også i din ret til at synes @evolvedguy men måske eg ville være 'bedre', hvis folk hjalp sig selv, moderatorer OG gper til at følge retningslinierne og ikke afspore K-O-N-S-T-A-N-T i hver 3. tråd om efterlysninger og anmeldelser. Som er sket siden 2012 og stadig sker jvf tråden, denne tråd er en ARGAGAA FOR HELVEDE reaktion på. 

Er det korrekt eller ej, at der konstant er brok over, at der ingen danske gpere er? At der konstant efterlyses danske gpere? At der konstant er tråde med advarsler om falske fotos, ringe service, trusler, afpresning, overfald og stalkning af gpere (2 i sidste uge). 

Hænge ud? 

Næh, det er sin SYSNING. 

En venlig men bestemt KOM NU FOR H DA ligesom advarsler fra moderatorer imo (og jeg har fået flere) IKKE er Putin-magt af latterlige moderatorer men også en venlig men bestemt reminder om liiiiige at huske, hanke op, bruge eg bedre. 

For. Alles. Skyld.

evolvedguy skrev, for 29 minutter siden:

Hvorfor ikke skrive til dem privat eller kommentere i tråden, lidt for high shcool agt

Jeg var så tæt på at skrive OG AFSPORE TRÅDEN endnu mere. 

Hvilket iflg retningslinier er forkert.

Næppe gavner gp'en (kæft det må være træls, hun skal bruge al sin tid på 'anmeldelser' og forklare/forsvare sig selv).

Frustrerende for de af os, der rent faktisk overvejer at besøge hende og gerne vil høre den ene af 19 svar, der har besøgt hende.

Det er PISSE IRRITERENDE at skulle scrolle, skimme og læse sig igennem 15 svar blot for at se, om de reelt har bidraget med noget informativt om denne gp. 

DANSK GP. 

Som jeg bla har svaret 3-4 brugere på med links, da de ikke selv kan finde ud af at finde danske piger (søg 'danske'!!), men efterlyser det hver eneste uge og måned. 

Jeg HAR skrevet privat til nogen. Må man håbe, at voksne brugere også selv reflekterer lidt og ikke straks bliver mopsede og laver 4000 nye 'så fik jeg en advarsel' tråd med mere tuderi over, at eg er kedeligt, man ikke må afspore, moderatorer er dumme (nej, mange af os synes de gør det fint) og der ingen danske piger er....

Samme brok.og tuderi siden 2012. 

passion og begær

Lyder som om der ikke er kunder nok i biksen og pimpen/ eller pigen selv har lavet en tråd for at få gang i biksen. Jeg køber den ikke

Skrevet torsdag klokken 23:40

Du er åbenbart en 'ny bruger'. I hvert fald tilmeldt. Derfor kan du godt have læst med i 10 år. Sidste uge (torsdag) fik du en reminder. Var det i en anmeldelse?

Ergo potentielt træls for andre. I hvert fald imod retningslinier. 

Og hvorfor skrev du så ikke selv til anmelder, du mistænkte for at være falsk reklame? 

Når det nu er dit eget råd......

Eller blot rapporterede indlægget. Som retningslinierne foreskriver.

Her skal den nye bruger også forsvare sig mod bla din anklage. Og tråden ender med 2-3 afsporinger og mistanker, så moderator svar, så dig der undskylder moderator....

Trådene bliver ulidelige, ubrugelige. Og mon ikke gp omtalt her.g ny bruger ret hurtigt skrider. Konsekvens: færre brugere, færre anmeldelser, færre.gpere, færre danske gpere. Dvs brugerne, der brokker sig over egs forfald, inddirekte er skyld i det selv. Men har måske for travlt med at afspore, kriminalisere, chikanere, debatere og brokke sig til at de selv kan se det. 

Svaret fra mingle tyder præcis på dette!

Du mener simpelthen @evolvedguy, at andre skal gøre det, du ikke selv gør?

Hhm, interessant. 

evolvedguy skrev, for 45 minutter siden:

EG er på vej hen af og synes mere tråde som denne hvor man snakker om hvor forfærdeligt EG er og hvad vi skal gøre anderledes er trættende.

Jeg synes, afsporing konstant er trættende som voksne brugere, der har skrevet 50 tråde om deres uforståen over en advarsel, der stort set altid har givet mening efterfølgende. Eller går bersærk (20-30 brugere, så reelt en promille) over at ern bruger, spammer tråde iflg dem med link til for fremtidige søgninger med argumentet, at een notifikation pga hans link, frustrerer :D

Mens de samme brugere gerne afsporer mange tråde med tøhø humor, jokes, intern snak, anklager (som din) eller i gpen her's tråd den EVINDELIGE snak om St danske piger er for dyre, at en eller anden bruger fandme ikke vil sende selfie....

19 INDLÆG.

EEN ELLER 1 1/2 HANDLER OM PIGEN!!!!

Skrevet
nillerniller skrev, for 11 minutter siden:

Jeg synes, afsporing konstant er trættende som voksne brugere, der har skrevet 50 tråde om deres uforståen over en advarsel, der stort set altid har givet mening efterfølgende. Eller går bersærk (20-30 brugere, så reelt en promille) over at ern bruger, spammer tråde iflg dem med link til for fremtidige søgninger med argumentet, at een notifikation pga hans link, frustrerer :D

Så mange tråde er der nu ikke. Og hvis der er 20-30 brugere der brokker sig så er de langt mere end en promille. En bruger (moderator eller Maya Kathrine?) havde nogle dataudtræk for 4-5 år siden der viste at der var omkring 50 faste aktive brugere og omkring 200 der skrev ind imellem. Dine 20-30 er altså en rigtig stor procentsats. Jeg har ikke oplevet nogen gå bersærk men blot givet udtryk for irritation overfor en bruger der måske, måske ikke er udfordret.

Jeg synes også de links er irriterende og unødvendige og det samme med de lange skriv som nok ikke mange gider læse. Du kunne også overveje om dit brok er til nytte for andre end dig selv - og specielt om sætninger med VERSALER hjæper på forståelsen. For ca 1000 år siden fandt man på at skelne minuskler og kapitæler for at øge læsbarheden. 

Skrevet

@nillerniller Jeg vil elske at have dig ansat, den passion og ivrighed er en god egenskab at have. Dog vil det være bedre hvis du brugte alt det arbejde som du har gjort ved at finde "snavs" på mig og skrive en roman, på noget som faktisk betyder noget. For ærligt snak, så er det kun dig selv du tilfredstiller (lol) ved at skrive sådan nogle laaaange romaner og hvad der måske er en god pointe bliver lidt ødelagt, lidt ligesom en som råber og skriger på torvet, måske er hans argumenter gode men svært at tage det helt så seriøst når det bliver fremlagt på den måde. Anyways, tror du skal til at slappe lidt af og indse at nogle moderatorere på et gratis købesexforum ikke kan sammenlignes med Putin og at ALT ikke er negativt.

Redigeret af evolvedguy

Skrevet
  • Author

@evolvedguy

Ej, nu blir det en smule for infantilt,.gør det ikke?

Igen misser du totalt pointen i

1/ egs brugbarhed i forum anmeldelser og efterlysninger, der gerne skule være en HJÆLP til ts (og andre interesserede). Ikke 17 brugeres subjektive smag om pigen er dyr, grim, overvægtig eller man selv vil sende foto. Bare nej. 

2/ retningslinier om man kan lide dem eller ej

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

3/ snavs; næh, men jeg undrer mig blot over, at du KRÆVER NOGET FRA ANDRE, du ikke selv gør...hykleri? Hcorfor skulle jeg sende pm til 15 brugere? Når de brugere kan prøve at følge det link, du kan se lige her over. Og hvis jeg kan sende en rapport ift knappen. Så kan mod afgøre det. 

4/ en ny bruger som dig, der ved, at eg er på vej i døden, kan også undre. Men den der dommedags profeti smiler jeg af, da jeg kan se, det er sagt siden 2012. Præcis som brok over advarsler, moderatorer har fundet sted i  et årti. Eg er her stadig. En del brugere ønsker tydeligvis en strammere moderation, hvor man fx kan se brugbare svar i efterlysninger og anmeldelser. 

5/ resten af dit 'stå på et torv og råbe' smiler jeg også bare af og konstaterer tørt, at du ikke forholder dig meget til omtalte tråd, til afsporinger du selv beviseligt har lavet og bekvemt undlader at svare på et direkte spørgsmål men blot bliver mopset:

Hvorfor skulle jeg skrive pm til 15 brugere, når du ikke gjorde det til den ene?

Hvorfor afsporede du en anmeldelse fra en ny bruger, når retningslinierne er ret tydelige ift 'rapporter' mistanke til mod. 

2 meget simple spørgsmål. 

Men tak for din synsning. Dine sidste linier giver slet ingen mening og er stik modsat af det, jeg siger, mener og har skrevet. Virker til du bare blev ramt af fakta og straks skulle reagere med angreb. Konstruktivt. 

Skrevet
nillerniller skrev, for 26 minutter siden:

Virker til du bare blev ramt af fakta og straks skulle reagere med angreb.

Hvis du kalder dette et angreb så er der vist ikke noget at sige til du føler dig ramt tit da ggg.

Skrevet
nillerniller skrev, for 30 minutter siden:

en ny bruger som dig, der ved, at eg er på vej i døden, kan også undre.

jeg har været medlem længere end dig? :D

Skrevet
  • Author

Prøver igen. 3 gang er lykkens gang?

Hvorfor skulle jeg skrive pm til 15 brugere, når du ikke gjorde det til den ene?

Hvorfor afsporede du en anmeldelse fra en ny bruger, når retningslinierne er ret tydelige ift 'rapporter' mistanke til mod. 

2 meget simple spørgsmål. 

(Regner med en del 'nye brugere' er gamle brugere, der blev smidt ud) 

Skrevet
nillerniller skrev, for 46 minutter siden:

Inden du brokker dig for meget, så prøv at læse dine egne svar på andres indlæg, og se om de bidrager med noget til de enkelte opslag. Du har lavet flere inden for de sidste døgn, der ikke bidrager med noget som helst.

Redigeret af frisk fyr
Skrivefejl

Skrevet
  • Author

@ mener du indlæg i anmeldelses eller efterlysnings tråde? 

frisk fyr skrev, for 8 minutter siden:

Har du har lavet flere inden for de sidste døgn, der ikke bidrager med noget som helst.

Spørger du eller konstaterer du?

Mener du råd med 3 links til ham, der efterlyste sider i Frejus, Frankrig, der ingen svar havde fået?

Eller ham, der efterlyste info om den 41 ärige? 

Eller den tirade af yandex fundne beviser på falsk annonce på Sjælland med en 'dansk milf'?

Det er vel ingen afsporing. Som det er at begynde at fortælle andre, at man fandme ikke vil sende selfie og ingen sgu fandme er 2500 kroner værd. I en anmeldelse (der så måske ikke er en rigtig anmeldelse men brokbrok om at en dansk gp formaster sig til at kræve foto før besøg, som hun endda har forklaret grunden til). Eller at mistænkeligegøre-afspore en anmeldlese som evokvedguy gjorde (og fik påtale for). Det giver så 3 notifikationer i en anmeldelsestråd. Det en del har brokket sig over ifm 'fremtidge søgninger'. Igen denne fjolllede hykleri efterfulgt af mere brok over at få advarsler og postulat om at EG snart dør. 

Mon de, der påstår det, nogensinde har overvejet, om det er deres skyld med de konstante afsporinger og ikke moderatorernes skyld? 

Jeg ville gerne høre brugbar info om den omtalte gp, da jeg ikke ønsker svindel, snyd, handlede og udnyttede piger med falske fotos. 15 gange (15!) fik jeg en notifikation om andres smag, pengepung og om de ville og turde sende foto....som rager mig en papand. 

Jeg skrev til 2 i tråden med pm. Da det jo faktuelt endte i een stor sniksnakfnidderfnadder om subjektive synsninger om pris, foto, biler, service. Alt andet end INFO OM DEN PÅGÆLDENDE GP. 

Evolvedguys tråd, hvor han afsporede gav KUN 3 notifikationer, der ikke gav brugbar info. 

Dêt, er det frustrerende. Afsporingerne. At det er forståeligt og alle kan 'komme til det', betyder vel for f ikke, at man ikke må og kan stoppe sig selv. 

Evolvedguys råd er jo teoretisk set helt fint men objektivt helt fjollet, når han for kun 4 dage ikke selv gjorde, hvad han nu prædiker. Derfor undrer rådet jo gevaldigt. Medmindre han har glemt hans egen afsporing. Eller bare er en gammel, udsmidt bruger, der er retur og skal intervenere med opsparet krudt. Kunne det måske tyde på. 

Og hele pointen med denne tråd lagt i generel debat med højt til loftet er allerede smadret trods Dillermands fine nuance og endt i 'fjolleråd', småangreb om snavs I stedet for blot at svare på 2 helt enkelt spørgsmål og dermed fjerne sig fra det oprindelige....

AFSPORINGER 

Men kan godt se, det er omsonst. Cirka det samme som at advare mod forudbetaling eller råde folk til, hvordan de kan søge selv på eg eller kontrollere foto.....

Det gider mange bare ikke. Eller kan. Lidt som afsporinger.

Dét smadrer eg, så det (iflg Jer) bliver keeeeedeligt. En del andre ønsker måske bare overskuelige, ikke afsporede anmeldelses og efterlysningstråde med brugbar info

Skrevet
nillerniller skrev, for 9 minutter siden:

Da det jo faktuelt endte i een stor sniksnakfnidderfnadder

Som denne tråd ;)

Skrevet
nillerniller skrev, for 30 minutter siden:

@ mener du indlæg i anmeldelses eller efterlysnings tråde? 

Spørger du eller konstaterer du?

Mener du råd med 3 links til ham, der efterlyste sider i Frejus, Frankrig, der ingen svar havde fået?

Eller ham, der efterlyste info om den 41 ärige? 

Eller den tirade af yandex fundne beviser på falsk annonce på Sjælland med en 'dansk milf'?

Altså, når du har så mange foreslag til hvad det kan være for en tråd, så må du da selv kunne se at du er galt på den.

Du brokker dig over noget, men gør nøjagtigt det samme.

den tråd jeg mente var denne: 

istedet for at svare på t’s, spørgsmål som du så fint også gjorde, så kørte du den videre ud af en vej som ikke havde noget med spørgsmålet.

vi kan alle fejle og har gjort det selv.

men at klantre andre for at fejle, når man selv gør det, holder ikke.

og svaret på dit spørgsmål er… Ja, det er en konstatering.

Redigeret af frisk fyr

Skrevet
  • Author

@ friskfyr 

Sikke da en gang vrøvl.

En efterlysning får svar, bevisz links, fotos og kan dermed se, at han er helt galt på den. Det er en falsk annonce. Stjålne fotos. Link til betalingsside. 

Det er et direkte svar på en efterlysning. 

Ikke en 'erfaring' ift at have mødt Marianne (ikke muligt) men en erfaring i at straks se og evne at researche red flags. Og dermed reelt hjælpe ts til afklaring og vished (ikke spilde mere tid). Og undgå at ende i svindel eller ringe service. Som vi ser opslag om hver eneste dag. Ergo er det åbenbart et kæmpe problem at søge selv, se red flags, læse annoncer (det her det mest groteske eksempel). 

Jeg afsporer intet. Fortæller sarkastisk, at det er rystende, at man ikke engang læser annoncen. Url er LIGE DER! 

Jeg begynder ikke at fortælle en anmelder, at jeg fandme aldrig vil sende selfie eller betale 2500, fordi guld kan købes for dyrt. Min egen smag er bedøvende ligegyldig. Jvf retningslinier.

Eksemplet jeg hentyder til er totalt smadret. Den ene (een!) bruger, der rent faktisk kender gpen, er sovset ind i alle mulige andres subjektive synsninger, smag og det ender om alt andet end dén eksakte gp. 

Evolvedguys 'råd' om at sende 15 pms til afsporere er da fjollet. Endny mere når han torsdag ikke selv gør det men afsporer en tråd, der resulterer i 2 andre afsporinger. Havde han blot sendt en PM til modz var INTET afsporet. 

Jeg sendte en til gpen og moderator. 

I dit ene eksempel, er der et direkte og opklarende svar på ts efterlysning. Det tker jeg, du godt kan se. Alle svar efterfølgende omhandler ts efterlysning, firmaet bag url, flere beviser i form af red flags demonstreret som volapyk sprog, samme opbygning, nævne alle byer i DK,.ens url, stjålne fotos, copypaste som vintertid.....

Altså ingen afsporing. Samme emne. Samme efterlysning. Gørende opmærksom på at FLERE ANNONCER HØRER UNDER SAMME SVINDEL. 7,9,13 kan ts.og andre dermed ved næste søgning fx på url, udtryk, tlfnr, by, milf ret hurtigt få hits og måske undgå at falde i. 

Ingen lærte noget brugbart af 15 afsporinger om den danske gp eller den ene bruger, der havde besøgt hende. Vi hørte kun, hvad folk synes om selfie, priser og havd de selv vil og ikke vil. I dette emne ret ligegyldigt for os, der vil følge med.

Men nice try 

(Skulle du ha fundet en, ku du ha valgt djursland efterlysningen, hvor jeg havde givet ret fine råd, links og hjælp helr 2 gange (underligt en ts slet ikke reagerer) inden jeg også.forfaldt til delvis afsporing om udenlandske og risikoen ved at indlede et fast, intimt forhold til dem....men mener, ts var i generel debat, kan tage fejl og pointen er mere at brugere generelt tager eget ansvar på sig i stedet for at svine moderatorer, lave ny tude tråd om egne advarsler og gentage (siden 2012) at eg er kedelig og snart dør)). 

Redigeret af nillerniller

Skrevet
nillerniller skrev, for 26 minutter siden:

(ikke spilde mere tid).

Ligner du har masser af tid med de romaner du får skrevet i hver kommentar du bidrager med :D

Skrevet
  • Author

@evolvedguy 

Skal jeg tage din konstante rygsvømning som tegn på, at du ikke kan besvare 3 simple spørgsmål?

1/ hvorfor skulle jeg skrive pm til 10-15 brugere, når jeg kan nøjes med 2 eller 3?

2/ hvorfor skal jeg skrive pm, når du ikke selv gjorde det i torsdags (igen) og fik besked herom fra mod trods klare retningslinier

3/ var der afsporing i specifik tråd gentagne gange (ja) og er det hensigtsmæssigt i forum anmeldelser og efterlysning?

Du udstiller dig selv lidt nu i den infantile hiven al fokus væk fra en afsporet tråd og et.problem og 3 direkte spørgsmål til dig selv nu for 4. gang. 

Skrevet
  • Author
evolvedguy skrev, for 6 timer siden:

jeg må indrømme jeg synes det er lidt ynkeligt at lave en tråd som hænger folk ud fra en anden tråd. Hvorfor ikke skrive til dem privat eller kommentere i tråden, lidt for high shcool agtigt ifølge mig. Tror efterhånden det er tydeligt hvilken vej EG er på vej hen af og synes mere tråde som denne hvor man snakker om hvor forfærdeligt EG er og hvad vi skal gøre anderledes er trættende.

Det kunne du tage pm (hvad du synes).

Da jeg ikke er sart og folk efterlyser højt til loftet og denne forum netop er til debat, tager jeg det ikke tungt, hvad du SYNES (fordi jeg er lodret uenig: ikke at hænge nogen ud, det er en HEY FOR H DA, endnu en tråd totalt smadret i ting, der ikke gavner ts eller dem, der vil vide noget om det, ts efterlyser).

Det bør ingen med 2 øjne ku være uenig i. At en synes gpen er dyr eller dobbeltmoralsk eller aldrig selv vil sende selfies, gavner IKKE ts eller.os,  der ønsker info om gpen).

Det er sket siden 2012. 

Det er naturligt, det sker (associationer, svar, pingpong) men en dem brugere som jeg, er enig med retningslinier og at det smadrer al lyst hos mange til at anmelde og efterlyse/svare/hjælpe).

Du forholder dig slet ikke til pointen og emnet (afsporing, gentagne afsporing) men suser ud af noget, du synes ('hænge nogen ud'). 

Hvilket du vel selv gjorde ved unødig mistkeliggørelse af en ny bruger med fin anmeldelse. 

Når du kommer med råd her til mig, er det helt på sin plads at spørge dig, hvorfor du synes, jeg skal skrive.pm til 12-15 brugere. Når du ikke gjorde det til een. 

Det giver ingen mening.

Dit gode råd gælder kun andre...?

Jeg skrev i tråden. Pga ønsket om info. Ret hurtigt blev den så afsporet igenigenigen om folks personlige smag.

Jeg skrev 2 pms og rapporterede. 

Ikke min opgave at skrive i tråden om afsporing.

Jeg var på nippet til at brokke mig i selve tråden, men nåede at stoppe op og the, jamen så afsporer jeg blot mere. 

Deraf hele pointen.

Som du flot totalt missede og endds flere gange.

Påstand:

Afsporinger ødelægger EG! 

Du behøver ikke kommentere mere. Kan se, du ikke kan forstå, vil forstå.og blot rygsvømme uden at besvare spørgsmål ift dine egne råd eller forholde dig til pointen. Afsporing. Udover at fortælle, hvad du synes. 

Skrevet
nillerniller skrev, for 6 minutter siden:

Men hvorfor skal du bruge 4 Indlæg på at svare på 1 spørgsmål,  og hvorfor skal du bringe svar fra andre tråden ind i det indlæg, det er da afsporing.

syntes du skulle bruge dun tid mere fornuftigt end dette.

slut herfra.

og blokere for flere dumme kommentarer fra dig.

god dag

Skrevet
nillerniller skrev, for 57 minutter siden:

3 simple spørgsmål?

1/ hvorfor skulle jeg skrive pm til 10-15 brugere, når jeg kan nøjes med 2 eller 3?

2/ hvorfor skal jeg skrive pm, når du ikke selv gjorde det i torsdags (igen) og fik besked herom fra mod trods klare retningslinier

3/ var der afsporing i specifik tråd gentagne gange (ja) og er det hensigtsmæssigt i forum anmeldelser og efterlysning?

efterfulgt af 

nillerniller skrev, for 45 minutter siden:

Du behøver ikke kommentere mere

Niller, uden at gå ind i en stor diskussion kan jeg dog fortælle dig forskellen på min "fejl" og din fejl. Jeg kommenterede noget som virkede fake, og tror 99 procent vil være enige hvis de læste den beskrivelse kvinden fik. Jeg kommenterede I tråden og undskyldte da jeg fandt ud af jeg tog fejl. Du derimod laver en ny tråd hvor dit mål er folk skal give dig ret og snakke ned til folkene som skrev i en anden tråd. Jeg skrev min kommentar i god tro da jeg ikke vil have folk skulle blive snydt, du lavede en tråd i ond tro, nemlig at folk skulle give dig ret og skabe had til andre, hvilket jeg finder usmageligt.

Men jeg vil følge dit ønske nr 2 nu, jeg kommentere IKKE mere :).

Skrevet

Kære Nillerniller

Nu har jeg hele dagen, fulgt din KAMP, for at få FOLK til at FORSTÅ, dit meget VIGTIGE budskab.

JEG forstår dig fuldt ud.

DU skal ikke TRO andet.

DU har ret.

Dit indlæg siger det HELE.

VI har FORSTÅET dig.

<3

Redigeret af Dickmand

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.