Triman 17 Skrevet 20. Juli, 2024 Link først. https://annoncelight.dk/showad/388163 Jeg var hos Tisha i onsdags. Jeg har sjældent oplevet en mere medlevende og tilstedeværende pige end Tisha. Jeg havde bestilt 1 time, og jeg fik hvad jeg betalte for. Ikke noget med at snyde på tiden hos hende. Vi starter med thai/olie massage b2b, hvor hun fik strejfet de helt rigtige steder undervejs. Herefter gav hun et meget erfarent og tilfredstillende bj. Hun monterede hurtigt et kondom, og satte sig op på mig. Sex foregik intenst og i flere forskellige stillinger. 5-stjerner herfra og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 21. Juli, 2024 For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/Krissyw777 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 14. August, 2024 Ansporet af gode anmeldelser besøgte jeg Tisha. Det var ganske let at lave en aftale med hende, da hun svarer hurtigt på sms’er. Vi aftalte én time med alt det sjov, hun nu tilbyder: et bad sammen med hende, lidt massage og BJ uden. Tisha er virkelig flot, har en enormt dejlig krop, og hun er både skide sød og fræk. Det eneste minus var, at mens vi knaldede, bredte der sig en ikke super behagelig duft mellem hendes ben. For ikke at gøre hende forlegen eller afbryde vores leg, nævnte jeg det ikke. Vi skiftede bare stilling, så hun sad ovenpå mig og galoperede til en virkelig god afslutning. Kunne godt finde på at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 27. August, 2024 Med.Lem skrev, den 14.8.2024 at 11:53: Ansporet af gode anmeldelser besøgte jeg Tisha. Det var ganske let at lave en aftale med hende, da hun svarer hurtigt på sms’er. Vi aftalte én time med alt det sjov, hun nu tilbyder: et bad sammen med hende, lidt massage og BJ uden. Tisha er virkelig flot, har en enormt dejlig krop, og hun er både skide sød og fræk. Det eneste minus var, at mens vi knaldede, bredte der sig en ikke super behagelig duft mellem hendes ben. For ikke at gøre hende forlegen eller afbryde vores leg, nævnte jeg det ikke. Vi skiftede bare stilling, så hun sad ovenpå mig og galoperede til en virkelig god afslutning. Kunne godt finde på at besøge hende igen. Åhhh fuck… Det med lugten er jeg ikke helt “tryg” ved. tænker du uvasket eller? jeg eeeelsker nemlig at slikke og en uhumsk fisse fjerner ALT sexlyst ved mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 27. August, 2024 Sommer79 skrev, for 2 timer siden: Åhhh fuck… Det med lugten er jeg ikke helt “tryg” ved. tænker du uvasket eller? jeg eeeelsker nemlig at slikke og en uhumsk fisse fjerner ALT sexlyst ved mig Jeg har besøgt hende 4 gange og der har ALDRIG været antydning af uønsket lugt - tværtimod .... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 27. August, 2024 Vendelboen skrev, 1 time siden: Jeg har besøgt hende 4 gange og der har ALDRIG været antydning af uønsket lugt - tværtimod .... Enig med Vendelboen. Hun har været ren, frisk, velduftende og velsmagende alle de gange jeg har haft hovedet mellem hendes lår også. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 28. August, 2024 Har vel +30 besøg med denne dejlige GP siden 2019, altid nærværende, glad, smilende, nysgerrig og intens i hendes tilstedeværelse. Hun giver sig altid fuldt ud og tiden er ikke væsentlig, når du behandler hende ordentlig og selv er nysgerrig. Hvis en fis eller andet skal give den altædende dronning en enkelt dårlig kommentar, så fred være med det. I min optik er hun en super dejlig GP der altid leverer 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 2. September, 2024 Sommer79 skrev, den 27.8.2024 at 11:30: Åhhh fuck… Det med lugten er jeg ikke helt “tryg” ved. tænker du uvasket eller? jeg eeeelsker nemlig at slikke og en uhumsk fisse fjerner ALT sexlyst ved mig De gange jeg, efterfølgende har besøgt hende har fissen lugtet ok. Tænker hun enten var tæt på sin menstruation eller havde knap så grundig med at vaske sig - vi kan jo alle have en off-day. Så jeg tænker at hvis de besøger hende, er der en stor sandsynlighed for hun dufter og smager godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 17. Oktober, 2024 Efter flere positive anmeldelser herinde, tænke jeg, at jeg også ville besøge Tisha. Og det har jeg ikke fortrudt, så tak for anmeldelserne. Tisha er en sød, køn og smilende pige, som gør alt for at få en til at føle sig godt tilpas. Jeg vil helst sikkert besøge hende igen, når hun er tilbage i Århus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 1. Januar Har også besøgt Tisha. Lidt rodet privat lejlighed men stedet fungerede. Startede med bad og derefter et godt bj. Derefter var det for mekanisk efter min mening, men vi kom i mål. Lidt smalltalk og ud af døren igen. Hun er pt væk fra Århus 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg