Hop til indhold

Liv i Kjellerup.

Featured Replies

Skrevet

Kropsterapi69

Dansk flag

Helt ny profil

Profil oprettet: 17/07 2024

3 små røde flag om endnu en af disse svindelannoncer, tit med korpsterapi/tantra osv, der ikke er dansk men gerne bruger danske navne

https://annoncelight.dk/profile/Kropsterapi69

https://www.180.dk/nummer/91870866

Prøv at ring og check, om Frk Liv aka Kropsterapi69 kan tale dansk

masseger dig alle de rigtige steder, jeg er uddannet zoneterapeut og massør, tantramasør, og sexolog, så jeg vil beskrive mig selv som professionel
, jeg ved alt om de rigtige og frække zoner

:D:D

Redigeret af nillerniller

Skrevet

Om denne Liv er den samme, pas. Men det er da utroligt, at folk bliver ved ned at falde for dette snyd og pivringe service med ikke korrekte fotos, danske flag, løfte om tantra PLUS sex...

Sanne, karina, kamilla, liv...

Listen af 'danske' tantra piger, der aldrig nogensinde har været danske eller tantra ydende, bliver længere og længere.

Måske er et foto nok, når mange aldrig kontrollerer, læser annoncen eller søger fx EG. 

I starten skrev de direkte, at de var danske. Nu har de kun danske navne og flag.

Naturligvis finder man intet på nye annoncer. Men læs teksten og overvej, om en uddannet sexolog/tantra massør/zoneterapeut ville skrive sådan ('tage trykket'), have de priser, skifte location, ikke kunne skrive ordentligt dansk, når der ellers er nok danske flag tip at man tror, en hel by holder fødselsdag med brunsviger og shubidua sang. 

Virker helt omsonst at advare imod snyde tantra annoncer ligesom svindel, scams, forudbetaling selv med de mest åbenlyse red flags. Altså advarselslamper. Ikke de røde flag Liv, der med 99% er Sydanerikaner med spansk pas hjulpet hertil af chauffører, bagmænd og åger udlejere, der står for annoncering og flytte pigerne rundt.

Hvis interesseret i så gakket en annonce, så ring dog og kræv facetime. Vælg kun anmeldte annoncer. Vend rundt og gå, så snart man opdager, at Liv som Sanne og Kamilla ikke er danske og ikke aner, hvad der er skrevet i annoncen. 

Vildt at så mange stoler BLINDT på hvad helt fremmede mennesker skriver og lover i en annonce uden nogen form for selv research. 

En del må have rigeligt med penge, når man bare smider 1500 ud på noget oliesjaskeri, en håndtrold hos en fremmed kvinde, der hverken taler dansk, aner hvad annoncen siger eller ligner fotos. Og typisk er ude efter halvdelen af tiden. 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q="Sanne tantra"&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=or

Screenshot_20240721_064313_Gallery.jpg

Skrevet

Yes yes.

Naturligvis er du uddannet i tantra.

Og som alle seriøse massører, flytter du derfor rundt mellem 5-8 forskellige adresser i Danmark. Flere af dem optrædende i TV2 dokumentaren. 

Men smart trick af udlejer og bagmænd og chauffører. 

Fragte Sydanerikaner fra Spanien til DK. Kalde det Tantra. Kunne kræve 2500 for 90 min og distancere sig fra almindelige prostituerede til 1500 og 1800 for en time. Fx Rumænerbanderne. Eller de almindelige danske gp'er, der iflg mange kunder er for dyre :D

Årevis har denne strategi fungeret fantastisk for de mange 'uddannede tantra massøser' med danske navne.

Og gør det åbenlyst stadig. 

Screenshot_20240721_065054_Gallery.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.