Hop til indhold

Liv i Kjellerup.

Featured Replies

Skrevet

Kropsterapi69

Dansk flag

Helt ny profil

Profil oprettet: 17/07 2024

3 små røde flag om endnu en af disse svindelannoncer, tit med korpsterapi/tantra osv, der ikke er dansk men gerne bruger danske navne

https://annoncelight.dk/profile/Kropsterapi69

https://www.180.dk/nummer/91870866

Prøv at ring og check, om Frk Liv aka Kropsterapi69 kan tale dansk

masseger dig alle de rigtige steder, jeg er uddannet zoneterapeut og massør, tantramasør, og sexolog, så jeg vil beskrive mig selv som professionel
, jeg ved alt om de rigtige og frække zoner

:D:D

Redigeret af nillerniller

Skrevet

Om denne Liv er den samme, pas. Men det er da utroligt, at folk bliver ved ned at falde for dette snyd og pivringe service med ikke korrekte fotos, danske flag, løfte om tantra PLUS sex...

Sanne, karina, kamilla, liv...

Listen af 'danske' tantra piger, der aldrig nogensinde har været danske eller tantra ydende, bliver længere og længere.

Måske er et foto nok, når mange aldrig kontrollerer, læser annoncen eller søger fx EG. 

I starten skrev de direkte, at de var danske. Nu har de kun danske navne og flag.

Naturligvis finder man intet på nye annoncer. Men læs teksten og overvej, om en uddannet sexolog/tantra massør/zoneterapeut ville skrive sådan ('tage trykket'), have de priser, skifte location, ikke kunne skrive ordentligt dansk, når der ellers er nok danske flag tip at man tror, en hel by holder fødselsdag med brunsviger og shubidua sang. 

Virker helt omsonst at advare imod snyde tantra annoncer ligesom svindel, scams, forudbetaling selv med de mest åbenlyse red flags. Altså advarselslamper. Ikke de røde flag Liv, der med 99% er Sydanerikaner med spansk pas hjulpet hertil af chauffører, bagmænd og åger udlejere, der står for annoncering og flytte pigerne rundt.