Hop til indhold

Hed kærestesex med Jasmin PG

Featured Replies

Skrevet

En dejlig sommerdag kan jo godt få blodet til at rulle hurtigere i kroppen. 

https://70210026.dk/jasmin

synes jeg havde en interessant beskrivelse, så det blev til en opringning til PG for at høre, hvad en times sommerhygge kunne løbe op i. Det var så ikke det hele beskrivelsen, der var til standardpris, så det løb lidt op. 

Den sidste anmeldelse af Jasmin, jeg lige kunne finde, har hun selv postet i sin annonce, men den er 6 år gammel, holdt den endu? Det var med stor spænding og noget tørhed i munden, jeg ventede på den unge dame på 33 i hyggeværelset. Ja, alderen skal jo ofte tillægges moms på danske lysthuse, og det skal den måske også her, men det var en dejlig kvinde, der kom ind, i mine øjne køn og dejlig. Jeg blev modtaget med et vittigt 'så der har vi den unge mand' - altså jeg er jo ellers i min bedste alder :), det blev dog blødt meget op af et fint trut kys på munden.

Jeg ville nu gerne aftale detaljer, grænser etc., men Jasmin mente at vi hellere bare skulle gå igang, og se hvad kemien rakte til, og så var hun afsted ud med pengene. 

Det er jo altid spændende, hvad der kan være af kemi, men Jasmin kom tilbage og overdængede min krop med kys, selvom hun var bestilt som blid slavepige, så havde hun advaret mod at hun nok havde svært ved at styre sine lyster, og det må man sige ja til, hun gav den fuld gas. 

Jasmin giver blowjob til roden, uden at gagge, hvilket tændte mig, hun fik den i forskellige stillinger, og kastede sig også ned i en prone bone stilling. Man kan tage fat I hende, støde i  bund, og hun kan lide det, masser af dirty talk, og der gik nok ikke mere end 15-20 minutter, før jeg måtte give fortabt, og jeg fik hurtigt spurgt til om det var OK at komme ud over hende (COB), det var så OK, og der kom en forbløffende stor ladning, på trods af at der kun var sparet op et par dage. Selvom det var lige efter åbningstid, var det tid til at tænde ventilatoren, da temperaturen i lokalet var ved at blive lidt høj.

Jeg er en stor babsoman, og Jasmin har de lækreste store bryster som der kunne tages godt fat i - det skal lige siges, f

or dem der ikke ved det, at store naturlige brysger hænger lidt, men til gengæld kan man tage fat i dem, modsat sili babser, som helst bare skal beundres, men det er umuligt at tage fat i dem inde ved brystbenet (hvor implantatet ligger). Det kan man med de naturlige, der så stritter som to balonner i fjæset på en - mums!

Det skal siges at Jasmin ikke kun er snakkesagelig, hun snakker som et vandfald. Jeg måtte afbryde hende lidt, for at få gang i 2. runde, og her holdt jeg lidt længere, inden Jasmin blev dekoreret for 2. gang, igen med forbavsende pæn mængde. Jeg var helt tømt, og banket på døren lidt senere, varslede at tiden var ved at være gået.

Det blev til mere pudesnak, og her blev jeg rost, da Jasmin er træt af de yngre elskere, der stopper deres ejakulation gang på gang, for at trække tiden ud, og så derfor helt mister evnen til at komme, og så skal hun høre på deres brok, når hun siger at tiden er gået - 'jamen, jeg er jo slet ikke kommet endnu'.

Der var ingen hast, og da jeg så på uret efter at have tøjet på, kunne jeg konstatere at der var gået en del over en time, siden Jasmin smuttede ud med pengene.

Det er lang tid siden, at jeg er belvet så totalt tømt - og det er heller ikke altid at kanonen bliver skudt af i runde 2., men hold da op, Jasmins lidenskab den smitter. Det er hed kærestesex.

Skrevet

En af mine klare favoritter og en af de største stjerner i denne disciplin. Kan kun tilslutte mig trådstarters erfaringer. 

Redigeret af Namnamtk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.