Petermann 31 Skrevet 19. Juli Hej jeg var en tur i Sønderjylland og var inde hos yaya på Sønderborgvej 7 Kruså der var en ny thaikvinde som giver massage og håndtrol det var godt kommer snart igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 19. Juli Petermann skrev, for 58 minutter siden: Hej jeg var en tur i Sønderjylland og var inde hos yaya på Sønderborgvej 7 Kruså der var en ny thaikvinde som giver massage og håndtrol det var godt kommer snart igen. Dejligt at høre der er åbent. Har været der en del gange for tid siden. Tror jeg vil forbi snart. Fortæl om var hun nøgen og hvad er priserne nu på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 19. Juli Kunne vi andre der ikke er kendt få et link? Please. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 19. Juli Bjørn skrev, for 13 minutter siden: Kunne vi andre der ikke er kendt få et link? Please. Hej der er inden link hun har et telefonnummer 91884621 på det kan hun træffes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 19. Juli bukas skrev, for 2 timer siden: Dejligt at høre der er åbent. Har været der en del gange for tid siden. Tror jeg vil forbi snart. Fortæl om var hun nøgen og hvad er priserne nu på stedet. Hun var nøgen under massage prisen er som andre steder i Sønderjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denstille 17 Skrevet 19. Juli Hvad er pigens alder ca ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 20. Juli Petermann skrev, for 18 timer siden: Hun var nøgen under massage prisen er som andre steder i Sønderjylland Tak. Jeg smutter forbi her i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 21. Juli bukas skrev, den 20.7.2024 at 11:19: Tak. Jeg smutter forbi her i weekenden. Hvis du kommer forbi må du gerne skrive lidt om alder og udseende på pigen. Jeg overvejer også stedet, men foretrækker st vide hvad jeg går ind til så at sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg