Hop til indhold

Klinikker i Ringsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan heller ikke læse artiklen, men kan da bekræfte, at byen er fyldt op til randen med thai-klinikker. Og oven i det har vi Eventyrpigerne 12 km uden for Ringsted. Kan ikke fortælle meget om thai-stederne, men Eventyrpigerne er søde og dejlige.

Skrevet

Så den godt....  altså, jeg forstår ikke at journalisterne har så skide travlt med at lave den slags artikler, og tro at de er nogle store kriminalopdagere.
Det er vel for pokker ikke det store chok at der tilbydes den slags på thai stederne. Og hvad så? Tror de så nu at de har gjort en stor tjeneste for mændenes koner?
De tilbyder jo ofte præcis det samme i thailand, og hvad så!! Bliver sgu lidt knotten. 
Kunne de så afdække lidt af de steder hvor bordellerne styres af mafia lign. forhold, eller rende lidt mere efter dem der sælger pufbar og andet lort til de unge mennesker i vores land.  

Skrevet

Breaking news :wub: Hva der galt med Happy ending :) er det ikke det vi alle ønsker os efter en go film :D

Skrevet
  • Author

Avisen har vel ikke noget andet at skrive om så må de finde på noget , det er sommerferie nu og  agurketid  , ja ville også gerne læse den med det koster penge .. håbet at en kunne vise den her så alle kunne læse den ..

Og ja det er om alle de Thai klinikker i byen tænker jeg 

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet

Denne klinik er ikke bare den bedste, men også helt sex-fri:https://glorie-mai.dk/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.