Hop til indhold
Stenbukken4700

Klinikker i Ringsted

Recommended Posts

Guest henlan

Jeg kan heller ikke læse artiklen, men kan da bekræfte, at byen er fyldt op til randen med thai-klinikker. Og oven i det har vi Eventyrpigerne 12 km uden for Ringsted. Kan ikke fortælle meget om thai-stederne, men Eventyrpigerne er søde og dejlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så den godt....  altså, jeg forstår ikke at journalisterne har så skide travlt med at lave den slags artikler, og tro at de er nogle store kriminalopdagere.
Det er vel for pokker ikke det store chok at der tilbydes den slags på thai stederne. Og hvad så? Tror de så nu at de har gjort en stor tjeneste for mændenes koner?
De tilbyder jo ofte præcis det samme i thailand, og hvad så!! Bliver sgu lidt knotten. 
Kunne de så afdække lidt af de steder hvor bordellerne styres af mafia lign. forhold, eller rende lidt mere efter dem der sælger pufbar og andet lort til de unge mennesker i vores land.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Breaking news :wub: Hva der galt med Happy ending :) er det ikke det vi alle ønsker os efter en go film :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Avisen har vel ikke noget andet at skrive om så må de finde på noget , det er sommerferie nu og  agurketid  , ja ville også gerne læse den med det koster penge .. håbet at en kunne vise den her så alle kunne læse den ..

Og ja det er om alle de Thai klinikker i byen tænker jeg 

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...