Hop til indhold

Recommended Posts

Anal Quest 2.0

Efter at have set, at Nataly var tilbage i byen, kunne jeg ikke modstå fristelsen og bestille en times fuld service. Kommunikation var let over WA.
Ankommet til aftalt tid, har hun en meget hyggelig lejlighed, alt sammen meget godt. Jeg vil ikke gå i store detaljer, du er velkommen til at spørge, hvis du har spørgsmål, men jeg fik en fantastisk service. Hun er endnu smukkere i virkeligheden, ikke fordi hendes foto ikke er godt. ;)

Denne gang fungerede jeg, som jeg havde håbet, og havde det fantastisk. Sandsynligvis havde de 100 mg sildenafil, jeg fik en time i forvejen, en rolle at spille. Timen gik alt hurtigt. Havde et brusebad før afrejse.
En meget dejlig ung kvinde med den bedste service. Hun bliver hende indtil slutningen af august og flytter på et tidspunkt til Søborg.
10/10 herfra

https://nympho.dk/n5984/2345/very-sexy-from-17-07

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er hendes færdigheder i at give black-kiss eller rimming?

nogen der har prøvet dette med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er hendes færdigheder i at give black-kiss eller rimming?

nogen der har prøvet dette med hende. 

Jeg har besøgt Nataly en del gange og rimming til mig er på programmet hver gang. Hun er virkelig god til det og det virker som om hun tænder på det. Så også her kan hun varmt anbefales! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, den 18.7.2024 at 17:52:

Nataly er en stjerne indenfor det græske og orale univers

Har besøgt Nataly 1 time fullservice med anal . Fremragende  5 stjerne oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
4Pan skrev, den 18.7.2024 at 17:44:

Anal Quest 2.0

Hun er endnu smukkere i virkeligheden, ikke fordi hendes foto ikke er godt. ;)

Hendes fotos er ikke videre gode. I virkeligheden er hun en superduper smuk pige med et dejligt glimt i øjet, og det fanger de billeder ikke helt som de skal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...