Hop til indhold

Apropos Mistress Spankerella

Featured Replies

Skrevet

Så en tråd med Mistress Spankerella og hendes slavetøs, det fik mig til at tænke på at Mistress Spankerella på det seneste har haft en kvinde med til oplæring, det er endnu ikke lykkedes mig at få min kalender til at passe med Mistress Spankerella's

Er der nogen som har besøgt Mistress Spankerella og hendes lærling og som vil berette lidt om oplevelsen?

• 3 months later...
Skrevet
sn57 skrev, den 18.7.2024 at 13:55:

Så en tråd med Mistress Spankerella og hendes slavetøs, det fik mig til at tænke på at Mistress Spankerella på det seneste har haft en kvinde med til oplæring, det er endnu ikke lykkedes mig at få min kalender til at passe med Mistress Spankerella's

Er der nogen som har besøgt Mistress Spankerella og hendes lærling og som vil berette lidt om oplevelsen?

Hun er super god Jeg har haft oplevelsen af en af hendes Show og hun er meget åben hvis man er ny i det miljø og vil svare på spørgsmål hvis man har nogen Eller hvis der er noget specielt men gerne vil se så har man altid lov til at spørge hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.