blink 61 Skrevet 18. Juli (edited) På hjørnet af Aldersrovej og Lucerne ej, nede i kælderen, har aldrig ser noget på denne klinik før. Jeg tog chancen, bankede på og blev hurtigt lukket ind. En nydelig moden kvinde med en rigtig flot krop. Lidt blød massage, jeg tror måske hun kan give hårdere massage, massagen tog 15-20 min, hun tilbød et hj, det sagde jeg tak til, undervejs fik jeg lov til at mærke hendes meget flotte brister Prisen var yderst rimelig, den korte tid taget i betragtning, jeg gav 500 Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen Der er ikke noget link, og derfor heller ikke noget "søgbart" - beklager jeg "forulempede" dig Redigeret 18. Juli af blink 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven 13 Skrevet 18. Juli De to veje har ikke sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 381 Skrevet 18. Juli Steven skrev, for 17 minutter siden: De to veje har ikke sammenhæng. Der må være tale om hjørnet af Lucernevej og Jordbrovej - ikke Aldersrovej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg