Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et møde med Jasmin, og synes jeg vil dele oplevelse med Jer.

 

Jeg havde aftalt en halv time med Jasmin incl alt. Hun påstår jo at være mest til græsk!

Så jeg tropper op og bliver lukket ind. Det er ikke super diskret, idet der er en del mennesker på gaden. Men på den anden side.. dem der ved hvad der foregår i kælderen, har næppe noget at lade nogen høre ;-)

 

Jeg afregner med Jasmin, der virker virkelig sød, og som om hun rent faktisk glæder sig.

 

Efter et hurtigt bad, får vi sat os på sengen, og jeg ælter løs i hende lækre bryster, hvilket hun er helt vild med.

Gummi bliver monteret med munden, og Jasmin fortsætter med det franske, hvilket hun gør ganske glimrende. Hun får sig placeret på en måde, så mine fingre kan lege med hendes mis, og de gør hende temmelig våd. Efter kort tid glemmer hun helt at hun har noget i munden. Hun blev VILDT liderlig, og inden længe var det mig der var i gang med at massere hendes G-punkt.

Og inden længe piplede det ud af hende i en dejlig højlydt orgasme. Jeg fortsatte, og endte med at have hele hånden inde i lyst-hulen, mens hun fik et par orgasmer mere.

Det endte MEGET vådt!!

 

Så om på ryggen med hende, og lidt standard missionær. Jeg er ikke sikker, men det lød virkelig som om hun fik minimum en orgasme mere.

Og så..... Op på alle 4 med hende, og kalorius ind i det forbudte hul.... Hun tager den uden at kny HELT til bunden (Og jeg mener ikke at være under gennemsnittet). Jeg hamrede løs mens Jasmin stod for soundtracket. Super frækt!

 

Til sidst kunne jeg ikke holde det inde mere, og tømte kanonen i kondomet! Jeg var TOTALT færdig og gennemblødt af sved. Så jeg snuppede et bad, og så skete der noget jeg aldrig har prøvet før.
Jasmin spurgte om vi skulle tage en tur mere.... Og til det var jeg nødt til at sige nej. Jeg kunne simpelthen ikke mere. Kald mig svagelig (Ja, har lige rundet de 30).... Men jeg kunne bare ikke mere. Jasmin havde kørt mig totalt tør for energi.

 

Så jeg smuttede i jakken, og begav mig ud i kulden igen, med et KÆMPE smil!

 

Nu kommer jeg så hjem, og ser at Jasmin er kommet mig i forkøbet, og har lavet en lille "anmeldelse" af hendes oplevelse i dag: 

 

Skal jeg besøge Jasmin igen?? He he he... sidder allerede nu og skriver med hende, og snakker om hvad vi skal næste gang. Så JA!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for oplevelsen frække... det var en absurd fræk omgang... og godt der var håndklæder i rigelige mængder !!! :)  og godt der er lydisoleret *fnis*

 

Mange meget liderlige knus

Jasmin :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget aktiv debattør her på EG.

 

 

*fnis* det er fordi i er så søde..... og har nogle generelt spændende synspunkter om spændende emner - så fristes man jo til at give sit besyv med *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra et møde med Jasmin, og synes jeg vil dele oplevelse med Jer.

..........

Efter et hurtigt bad, får vi sat os på sengen, og jeg ælter løs i hende lækre bryster, hvilket hun er helt vild med.

Tak for anmeldelsen, Thomas :)

I Jasmins annonce, som du linker til, står bl.a.:

"Jeg er en høj 177 cm, meget kvindelig 74 kg, fræk langhåret mellemblond pige med meget flotte FF skåls-bryster"

 

Kan du oplyse - efter at have æltet brysterne - om Jasmin har en naturlig/ægte barm, eller den evt. har fået hjælp?

Pigerne plejer ganske vist at skrive i annoncen, hvis barmen er ægte, men det kan jo være en forglemmelse :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne plejer ganske vist at skrive i annoncen, hvis barmen er ægte, men det kan jo være en forglemmelse :!:

 

det er da meget lettere at gå til hestens mule sweetie :)

 

der er saltvand i ... ca 400 ml... hvilket giver ca en D skål... fra D til FF er all me *gg* så det er kombiboobs hvis vi skal være helt nøjagtige *gg*

 

hvordan de føles er jeg nok ikke den rigtige til at fortælle dig - men de hopper rigtig meget når jeg rider *ggg*

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da meget lettere at gå til hestens mule sweetie :)

der er saltvand i ... ca 400 ml... hvilket giver ca en D skål... fra D til FF er all me *gg* så det er kombiboobs hvis vi skal være helt nøjagtige *gg*

hvordan de føles er jeg nok ikke den rigtige til at fortælle dig - men de hopper rigtig meget når jeg rider *ggg*

Hnnngggg.

Der eksplodere jeg lige en gang...

Mental film under afspilning.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da meget lettere at gå til hestens mule sweetie :)

 

Jamen Sweetie, det har jeg selvfølgelig allerede prøvet..., men min høflige forespørgsel d. 11. februar pr. email blev aldrig besvaret.... ;)

Ihvertfald havnede et eventuelt svar aldrig i min inbox efterfølgende, må jeg hellere sige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

saltvand plejer at give en fast barm :D

 

En fast barm det har hun.

 

Og tak for opklaringen angående saltvand. Jeg kunne godt mærke at det var som om der var noget i, men det føltes ikke som et hårdt implantat, og der skulle æltes godt for overhovedet at bemærke det.

 

Så sådan føles saltvand altså. Der kan man bare se. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fast barm det har hun.

 

Og tak for opklaringen angående saltvand. Jeg kunne godt mærke at det var som om der var noget i, men det føltes ikke som et hårdt implantat, og der skulle æltes godt for overhovedet at bemærke det.

 

Så sådan føles saltvand altså. Der kan man bare se. :)

 

 

John Mogensen sang vist engang om "bølgegang i barmen"? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Sweetie, det har jeg selvfølgelig allerede prøvet..., men min høflige forespørgsel d. 11. februar pr. email blev aldrig besvaret.... ;)

Ihvertfald havnede et eventuelt svar aldrig i min inbox efterfølgende, må jeg hellere sige :)

 

hmm... jeg synes ellers jeg er sød til at svare... men ok - der kan ske smuttere... 

 

men det er ingen hemmelighed at der er bølgegang i både brysterne og bølgen blå *gg*  

 

og ja - de ELSKER en rigtig god krammer... det er lige til at blive vild og glad af... *hihi*

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm... jeg synes ellers jeg er sød til at svare... men ok - der kan ske smuttere...

men det er ingen hemmelighed at der er bølgegang i både brysterne og bølgen blå *gg*

og ja - de ELSKER en rigtig god krammer... det er lige til at blive vild og glad af... *hihi*

Jatak!

Bringer du ud? Så kan du jo også liiiige pakke en flæskestegs sandwich i tasken på vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jatak!

Bringer du ud? Så kan du jo også liiiige pakke en flæskestegs sandwich i tasken på vejen?

 

Du er også krævende "Når bjerget ikke kommer til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget" :D

 

 

PS. dette har ingen relationer til "araber tråden" :P

dette er et ganske normalt ordsprog :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fast barm det har hun.

 

Og tak for opklaringen angående saltvand. Jeg kunne godt mærke at det var som om der var noget i, men det føltes ikke som et hårdt implantat, og der skulle æltes godt for overhovedet at bemærke det.

 

Så sådan føles saltvand altså. Der kan man bare se. :)

 

 

Dertil er saltvand (sterilt saltvand) "sundere" end silikone fyldt fordi hvis det skulle sive lidt saltvand ud med tiden så er det ikke en helbred risiko, saltvandet bliver naturlig optaget af kroppen og nyt (sterilt saltvand) kan sprøjtes ind på ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dertil er saltvand (sterilt saltvand) "sundere" end silikone fyldt fordi hvis det skulle sive lidt saltvand ud med tiden så er det ikke en helbred risiko, saltvandet bliver naturlig optaget af kroppen og nyt (sterilt saltvand) kan sprøjtes ind på ny.

 

Skal man så hen på "Babsetanken" og have fyldt efter? :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det er ingen hemmelighed at der er bølgegang i både brysterne og bølgen blå *gg*  

 

og ja - de ELSKER en rigtig god krammer... det er lige til at blive vild og glad af... *hihi*

 

det lyder spændende, jeg tror lige jeg må en tur forbi og studere den der bølge gang :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm... jeg synes ellers jeg er sød til at svare... men ok - der kan ske smuttere... 

 

men det er ingen hemmelighed at der er bølgegang i både brysterne og bølgen blå *gg*  

 

og ja - de ELSKER en rigtig god krammer... det er lige til at blive vild og glad af... *hihi*

 

Bryster - Jeg har og vil altid elske dem!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er begge beregnet til børn, men de voksne mænd kan ikke holde fingerene fra begge dele

Og jeg som troede, at når man svarede nej, fik man besked på, at man lige så godt kunne holde sig til modeltoget, men dit svar er rigtig god værkstedshumor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må vist tjekkes ud en dag ved lejlighed, super anmeldelse i hvert fald ;)

 

Jamen jeg er på i morgen tirsdag frække - og med det smukke forårsvejr vi har haft er jeg totalt i hopla... kan man være andet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...