Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/351108

Så har jeg været på besøg hos hende i søborg. Jeg har læst mange dårlige anmeldelser, men ville nu alligevel prøve at se, du jeg var lige i nærheden. Og 800 kr for 30 min  med slug. 

stedet er ikke særlig diskret, men nu er det jo sommerferie, så lige nu ikke nogle som kigger når du går ind. 
stedet var måske ikke lige det reneste men spænende dog, det ligner en fange kælder som du kommer ind i, det fik i hvert fald mig til at smile.  
pige. Meget flot og lækker kvinde. Ligner billederne.  Du er dog ikke i tvivl om at hun er professionel. Men det er da også frækt en gang imellem. Så ikke en kæreste oplevelse. Men et godt blow med slug og et fint knald efterfølgende    Hun holder hvad hun skriver i sin annonce. Kommer jeg igen. Ja det gør jeg nok,  leder stadig efter den næste INGA, til dem som har mødt hende 

Skrevet

De er flere som deler annonce (billeder udskiftes) og telefon/sted.

Hende som er på i dag (tydelige runde sili boobs og slank glat hud) er den bedste oplevelse efter min mening.

Skrevet
mandfralyngby skrev, for 15 minutter siden:

hun virker ret fræk, har hun et pænt ansigt?

Jeg har besøgt hende et par gange. Jeg synes at hun har et pænt ansigt.. 

• 3 months later...
Skrevet

Hun er dejlig den kære store pige. Når du lige for varmet hende op med kys og få slikket hende igennem, så løsner hun op. Jeg savner hende meget. Håber en dag hun laver aften vagter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.