Hop til indhold

Gangbang-råd søges :-)

Featured Replies

Skrevet

Hej venner.

Nu er det sommer, det er ferietid og jeg har penge på lommen.

Jeg har besluttet mig for, at jeg skal have taget min gangbang-mødom denne sommerferie. Jeg har set, at der er nogle GB-opslag herinde på EG, men de passer ikke lige ind i programmet.  

- Så jeg tænkte at køre et smut til Tyskland.
For en del år siden, læste jeg nogle anmeldser om et sted der hed Erlebnis Wohnung, men det virker som om, at stedet ikke eksisterer længere...

Er der ikke nogen af jer, som kan hjælpe mig lidt. Findes der stadig gangbang-klubber i nordtyskland (Eller gerne i DK)? Hvor finder jeg dem? Er der gode steder på nettet, hvor jeg kan se kommende events?

Hvis I gerne ville føle jer rimelig sikker på at kunne deltage i et GB inden for de næste 2 uger, hvordan ville I så "gå til den?"

Tak for inputs! 

Redigeret af MickeyM

Skrevet

Hey

Hvis det er første gang at du nogensinde deltager i et gangbang, eller gruppe sex, og ikke er vant til den form for sex så ville jeg ikke tage helt til tyskland for at prøve det da der er god chance for det ville blive en lidt skuffende oplevelse når man har investeret så meget tid og penge i at tage til et andet land for at prøve det, det skruer automatisk forventningerne op og der er god chance for at første gang ikke bliver det vildeste.

Min oplevelse med gangbangs har været at det er noget jeg skulle lære at blive god til og få meget ud af. Min første gang var i en swingerklub i københavn hvor de have en "intro aften" hvor man først fik et lille foredrag om hvordan gangbangs foregår og tips til at det bliver godt for alle, og bagefter kom kvinden så ind som også var ny til det. Jeg holdte ikke 10 sekunder med kvinden da det var meget svært med så mange nerver og andre nøgne mænd omkring at blive kampklar, så måtte holde mig lige på kanten indtil jeg fik min tur. Det var stadig en meget ny og spændende oplevelse så jeg blev ved med at tage til gangbangs i den klub. Jeg prøvede også en gang at fucke det helt op når man står der og balancerer lige på kanten og prøver at holde sig klar til sin tur, og så komme inden man når at være sammen med kvinden. Havde jeg taget helt til tyskland for at gøre det så havde jeg været ret skuffet ihvertfald :)

I dag kan jeg slappe meget mere af når jeg deltager, og hvis jeg lige holder igen de første par gange jeg er tæt på, så kan jeg køre aktivt i 1-2 timer og bygge det op til vilde højder for mig selv, og virkelig nyde pigen/pigerne og stemningen når hele lokalet bare er fuld af sex, men det har taget tid og øvelse at komme dertil.

Så med mindre du i forvejen er en sex maskine som ikke har problemer med holde sig klar iblandt andre nøgne mænd, og kan klare mere end to pump og en aflevering, så vil jeg anbefale at finde noget i danmark istedet. Hvis du er på sjælland så er swingeren et godt bud i københavn, der er jævnligt folk som holder gangbangs som er åbent for alle, og det koster ikke særlig meget at komme ind der.

Skrevet
  • Author

Hej @Salat-kaster

Mange tak for svar og gode råd, det er værdsat.

Salat-kaster skrev, for 1 time siden:

Hvis du er på sjælland så er swingeren et godt bud i københavn, der er jævnligt folk som holder gangbangs som er åbent for alle, og det koster ikke særlig meget at komme ind der.

Det vil jeg lige prøve at tjekke op på, når jeg er hjemme igen. Håber at de har en hjemmeside. :-)

Når det er sagt, så bor jeg ikke på sjælland og er altså et godt stykke fra hovedstaden, så om det er KBH eller nordtyskland kommer næsten ud på ét, men jeg kører gerne nogle timer for det rigtige setup.

Skrevet
  • Author
Skandb.M. skrev, for 21 minutter siden:

Erlebnis Wohnung i Berlin lukkede desværre for flere år siden.

Ja, det var også det jeg tænkte.

Skrevet

Hvis du er i Københavns området så afholder hun regelmæssigt GB. God stemning og hun tager godt i mod.

Når hun søger deltagere annoncerer hun på annoncelight

Skrevet
  • Author

@Hr Lille Niels - mange tak for svar.   

Hr Lille Niels skrev, den 17.7.2024 at 19:13:

Hvis du er i Københavns området så afholder hun regelmæssigt GB. God stemning og hun tager godt i mod.

Jeg læste faktisk godt din anmeldelse ummidlbart efter at du udgav den, og tænkte at det var i den grad noget jeg skulle prøve.

Hr Lille Niels skrev, den 17.7.2024 at 19:13:

Når hun søger deltagere annoncerer hun på annoncelight

Jeg vil forsøge at holde øje der - Men jeg synes at annoncelight er lidt svær at søge på, men jeg vil holde øje. (Giv meget gerne besked hvis du opdager at der et event på trapperne)

- Tak for svar 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.