Hop til indhold
Gæst

"Rediger knappen"???

Recommended Posts

Gæst

Det er squ nok bare mig der er en klummergøj, men hvordan redigerer jeg et indlæg, naturligvis fra mig selv :wink:

 

Hilsen D

Del dette indlæg


Link til indlæg

på rediger... men du mister muligheden efter et vist tidsrum - så forsvinder knappen :)

 

Og det "visse tidsrum" er tidligere af "Førerbunkeren" oplyst til at være på 1 time.

Det er også sådan cirka min egen erfaring.. :-P

Til Dråben:

Rediger-knappen står med lidt utydelig skrift nede til højre i skærmbilledet og lige til venstre for "Multicitat" og "Svar" knapperne!

Rediger knappen klikker du på med musen og kan derefter rette i dit indlæg og sende det ind igen - inden for den første time har jeg prøvet at rette samme indlæg op til måske 10 gange uden problemer :wink:

Når den første time er gået, kan du ikke længere se Rediger-knappen!

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det "visse tidsrum" er tidligere af "Førerbunkeren" oplyst til at være på 1 time.

Det er også sådan cirka min egen erfaring.. :-P

Til Dråben:

Rediger-knappen står med lidt utydelig skrift nede til højre i skærmbilledet og lige til venstre for "Multicitat" og "Svar" knapperne!

Rediger knappen klikker du på med musen og kan derefter rette i dit indlæg og sende det ind igen - inden for den første time har jeg prøvet at rette samme indlæg op til måske 10 gange uden problemer :wink:

Når den første time er gået, kan du ikke længere se Rediger-knappen!

 

Skulle nogen være kommet til at skriv  noget de gerne vil have slettet eller rettet efter tidsfristens udløb, kan de selv trykke på anmeldelsesknappen og skrive et pænt brev til Admins om hvad der skal ændres - så kan de gå ind og gøre det - en mulighed jeg selv har måttet benytte mig af flere gange og Admins har med stor tak fra min side, heldigvis kunnet se det rimelige i at ændre lidt i teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og det "visse tidsrum" er tidligere af "Førerbunkeren" oplyst til at være på 1 time.

Det er også sådan cirka min egen erfaring.. :-P

Til Dråben:

Rediger-knappen står med lidt utydelig skrift nede til højre i skærmbilledet og lige til venstre for "Multicitat" og "Svar" knapperne!

Rediger knappen klikker du på med musen og kan derefter rette i dit indlæg og sende det ind igen - inden for den første time har jeg prøvet at rette samme indlæg op til måske 10 gange uden problemer :wink:

Når den første time er gået, kan du ikke længere se Rediger-knappen!

 

OK. Jeg takker for venligheden til dig TH, og til Jernsvinet.

 

Også til dig Jasmin :) , jeg fik vist ikke lige svaret tilbage til dig, Sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK. Jeg takker for venligheden til dig TH, og til Jernsvinet.

 

Også til dig Jasmin :) , jeg fik vist ikke lige svaret tilbage til dig, Sorry

 

Ja, det kan jeg godt se nu, men jeg synes bare ikke at knappen var der før :shock:

 

Måske for meget onani :lol: , det gør jo "som bekendt en blind" :lol:  :lol:

 

Hilsen D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...