Hop til indhold

"Rediger knappen"???

Featured Replies

Skrevet

Det er squ nok bare mig der er en klummergøj, men hvordan redigerer jeg et indlæg, naturligvis fra mig selv :wink:

Hilsen D

Skrevet

på rediger... men du mister muligheden efter et vist tidsrum - så forsvinder knappen :) 

Skrevet

på rediger... men du mister muligheden efter et vist tidsrum - så forsvinder knappen :)

Og det "visse tidsrum" er tidligere af "Førerbunkeren" oplyst til at være på 1 time.

Det er også sådan cirka min egen erfaring.. :-P

Til Dråben:

Rediger-knappen står med lidt utydelig skrift nede til højre i skærmbilledet og lige til venstre for "Multicitat" og "Svar" knapperne!

Rediger knappen klikker du på med musen og kan derefter rette i dit indlæg og sende det ind igen - inden for den første time har jeg prøvet at rette samme indlæg op til måske 10 gange uden problemer :wink:

Når den første time er gået, kan du ikke længere se Rediger-knappen!

Redigeret af ThorsHammer

Skrevet

Og det "visse tidsrum" er tidligere af "Førerbunkeren" oplyst til at være på 1 time.

Til Dråben:

Rediger-knappen står med lidt utydelig skrift nede til højre i skærmbilledet og lige til venstre for "Multicitat" og "Svar" knapperne!

Rediger knappen klikker du på med musen og kan derefter rette i dit indlæg og sende det ind igen - inden for den første time har jeg prøvet at rette samme indlæg op til måske 10 gange uden problemer :wink:

Skulle nogen være kommet til at skriv  noget de gerne vil have slettet eller rettet efter tidsfristens udløb, kan de selv trykke på anmeldelsesknappen og skrive et pænt brev til Admins om hvad der skal ændres - så kan de gå ind og gøre det - en mulighed jeg selv har måttet benytte mig af flere gange og Admins har med stor tak fra min side, heldigvis kunnet se det rimelige i at ændre lidt i teksten.

Skrevet

Til Dråben:

OK. Jeg takker for venligheden til dig TH, og til Jernsvinet.

Også til dig Jasmin :) , jeg fik vist ikke lige svaret tilbage til dig, Sorry

Skrevet

OK. Jeg takker for venligheden til dig TH, og til Jernsvinet.

Også til dig Jasmin :) , jeg fik vist ikke lige svaret tilbage til dig, Sorry

Ja, det kan jeg godt se nu, men jeg synes bare ikke at knappen var der før :shock:

Måske for meget onani :lol: , det gør jo "som bekendt en blind" :lol:  :lol:

Hilsen D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.