Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Anal Quest

Sidste gang jeg skrev en anmeldelse, blev den beskyldt for at være en reklame for Nataly. Så jeg håber, at det en gang kommer over lidt bedre.

Jeg har været på jagt efter en anal oplevelse, desværre er Nataly ikke aktiv i øjeblikket ellers ville jeg have booket et møde med hende, så jeg er nødt til at søge efter en anden løsning.

Efter at have læst en god anmeldelse om Millie fra eventyrpigerne besluttede jeg at tage turen og besøge

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/milie/index.php

https://nympho.dk/n11990/3901/sexet-og-fraekt-exotisk-emilie-milie

Kommunikation var let via WA. Aftalt tid, pris og service. 45min GFE med et strejf af PSE og Anal. Sprang i bad og kørte afsted. Tog det dejligt roligt med 45 minutters kørsel sydpå til Ringsted. meget let at finde, det er diskret i forhold til, at det er en befærdet vej, så ingen kommer til at bemærke nogen. der er parkering foran huset.

Den lille landsby uden for Ringsted er ret nedslidt. Inklusiv huset da eventyrpigerne er i. Kunne helt sikkert bruge en shine up, men kan ikke se det ske.

Blev mødt ved døren af "Mamasan" en ældre kvinde og bedt om at vaske mine hænder og vente i værelset nede i gangen. Alt sammen meget godt og fint ”so far so good”. Så ind kom Mille. Wow sikke en dejlig kvinde. Jeg var selvfølgelig meget nervøs. Jeg er på ingen måde en stor bruger, og da jeg er midt i 50'erne, spekulerer jeg altid på, om jeg vil blive afvist af sådan en smuk ung kvinde.

Hun kom dog ind i lokalet og smilede og hilste hyggeligt. Vi flyttede til et andet værelse ovenpå. Huset er virkelig lurvet. Og meget nedslidt. De har gjort deres bedste for at camouflere det værste, og det var meget rent, og sengen og betræk var fine.

Hun forlod mig ovenpå hvor, og vendte tilbage med mundskyl og vand. Nu startede hum med et dejligt dildoshow i sin røv og sikke en røv. Jeg tog mine klude af og så med fornøjelse. Hun fortsatte derefter med OWO, med mig sad i en stole og hun lå på knæ, hun tog mig dybt. Masser af øjenkontakt og spyt meget flot. Nu er problemet for mig, der ikke er så erfaren og meget nervøs, at jeg ikke rigtig kunne få det helt op. Vi gik over til sengen. Jeg gik ned på hende og fik mig et godt kig og smag af hendes dejlige undervogn så hun bad mig om at tage hende analt i missionærstilling. Den kun jeg bare ikke desvære, så det lykkedes mig at komme ind i hendes stramme fisse og have det sjovt der så jeg kunne kør den op. Hun er meget stram, hjælp med en lille mængde glidecreme. Hun har silicon breasts og kan lide at få dem leget med. dejlige perky brystvorter og igen kunne hun godt lide at få dem kysset og slikket. Der var ikke en masse kysser passioneret uheldigvis og ikke med touge. Hun har dog dejlige store bløde læber og var meget rart den mængde af kys, vi gjorde. Vi skiftede til doggy, og jeg havde en stigning nok til at penetrere hende analt. Meget flot og stramt igen med help fra glidecreme. Formåede at give den max gas og det var hun glad for og endte med at komme i røven. Alle sex var selvfølgelig med kondom. Masser af PSE-lyde og ivrigt lokkende mig til at kneppe hende hårdt og bruge hende, fik mit strejf af PSE. Efter akten og en oprydning lå vi sammen og småsnakkede og kælede lidt. Meget hyggelig.

Hun er meget afslappet og fik mig til at føle mig fantastisk og velkommen. Alt i alt en dejlig tid. Jeg vil anbefale hende.

Hvis jeg ville besøge igen?  Sandsynligvis ikke, for stor afstand til Ringsted

Quest forhåbentlig med et visis med Vicky Basno

Skrevet

Tak for en fed anmeldelse :P Gode detaljer osv. lyder som en god tur.

Har selv kigget på hende og tænkt på om hun skulle blive min danske GP debut.

Skrevet
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Tak for en fed anmeldelse :P Gode detaljer osv. lyder som en god tur.

Har selv kigget på hende og tænkt på om hun skulle blive min danske GP debut.

Bare besøg hende, hun er skøn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.