Hop til indhold
stall-struer

Vattana i Holstebro

Recommended Posts

Hun tilbydet mere end massage men kun med den hun stoler på. Jeg har hver gang fået sex efter massage. Priser er omkring 1000kr for sex

Ejeren eller hvilken pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du spørget mere end hj?

Jeg får hver gang fuld pakke der.har ikke været sidste måned måske har hun skiftet mening og tilbyder kun hj.ved ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte det var på tide Anders And og Mthom fik et svar, så tog en tur for holdet og tog en tur ud til Vattana forleden dag.

Blev modtaget af en midaldrende dame, måske 45, pæn lille krop og store bryster.

Blev vist indenfor i et af massagerummene. Er to år siden jeg har været der sidst. Dengang var indgangen i modsatte side. Der er blevet udvidet og gjort noget hyggeligere.

Da jeg aftager tøjet, spørger jeg (bevidst) om alt tøjet skal af. Så er der ligesom sagt mellem linierne at man gerne vil have ekstra service. Ja, jeg måtte gerne tage alt tøjet af....

Massagen var blid (kan nu godt li' når der bliver taget ved og masseret i dybden) og kærtegnende. Flere gange blev bagdelen masseret skønt og bollerne blev snittet...

Det tegnede godt! Har ikke tidligere oplevet HJ ved Vattana, så lå og håbede på denne ekstra fornøjelse.

Da jeg blev vendt om, masserede hun bryst og mave... Meget pirrende og lige ned til kanten af lillemanden...

Efterfølgende blev lægge og lår masseret og der blev sværmet tæt omkring min pik. Og så kom spørgsmålet endelige:"You want ekstra?" Ja tak! :-)

Klædet blev fjernet fra min underliv og jeg fik så den skønneste massage af både lår, mave, boller og pik. Og hun så ud til at gøre sig umage. Ikke noget med at jappe og det bare skulle overståes. :-) Hun bøjede sig endda fremover, da jeg pænt spurgte om jeg måtte røre ved hende.

Så herfra en anbefaling til drengene om at tage et smut forbi. Dejlig oplevelse og tror da vist jeg snart skal forbi igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...