Hop til indhold

GANGBANG HOBRO

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fundet et lille hul i kalenderen, og vil derfor gerne invitere til GANBGANG tirsdag. 16.07. kl 14 til 17 <3 Læs mere om det her:

https://annoncelight.dk/showad/406602

Kys fra en ENORMT trængende Electra :P

Skrevet

Jamen for fanden. Jeg kan måske nok få bilen til at fragte mig til Hobro inden klokken 14:00 i morgen, men at få bakset en plausibel forklaring sammen til konen og chefen, med så kort varsel, det bliver noget nær umuligt. Jeg gad ellers godt!

God fornøjelse til dig og de heldige! :-)

Skrevet
MickeyM skrev, for 4 minutter siden:

Jamen for fanden. Jeg kan måske nok få bilen til at fragte mig til Hobro inden klokken 14:00 i morgen, men at få bakset en plausibel forklaring sammen til konen og chefen, med så kort varsel, det bliver noget nær umuligt. Jeg gad ellers godt!

God fornøjelse til dig og de heldige! :-)

Åh øv ja, det er ikke altid sådan lige til :ph34r: 

Det var kun med nød og næppe at det kunne lade sig gøre imorgen, og der kan desværre gå mange uger før jeg får chancen igen. Hvor lang tid før er den optimale varsel for dig? ...så kan jeg måske skrive mig det bag øret ;)

Skrevet
Lust4life skrev, for 8 minutter siden:

Hvor lang tid før er den optimale varsel for dig? ...så kan jeg måske skrive mig det bag øret ;)

Du må MEEEEEGET gerne skrive det bag øret! - Med hensyn til varsel, altså: Hobro er nogen timer væk, og så er der job og "det private," der lige skal afklapses.... Men skriv gerne så snart du ved hvornår du har et nyt hul i kalenderen -  så skal jeg gøre mit bedste for at komme i dig :)  (Jeg er ikke helt klar over, om det sidste var god eller dårlig humor, Sorry)

Uanset: Jeg er meget interesseret, og hører gerne fra dig når du planlægger nye eventyr!

Skrevet
MickeyM skrev, 1 time siden:

Du må MEEEEEGET gerne skrive det bag øret! - Med hensyn til varsel, altså: Hobro er nogen timer væk, og så er der job og "det private," der lige skal afklapses.... Men skriv gerne så snart du ved hvornår du har et nyt hul i kalenderen -  så skal jeg gøre mit bedste for at komme i dig :)  (Jeg er ikke helt klar over, om det sidste var god eller dårlig humor, Sorry)

Uanset: Jeg er meget interesseret, og hører gerne fra dig når du planlægger nye eventyr!

Ahh, jamen skriv en mail til mig (på den mail der står i linket,) så skal jeg nok sørge for at du får besked så snart jeg har en ny dato <3:P

Skrevet
Lust4life skrev, for 2 timer siden:

Ahh, jamen skriv en mail til mig (på den mail der står i linket,) så skal jeg nok sørge for at du får besked så snart jeg har en ny dato <3:P

Også der man skal skrive for at få dig til kbh? B)

Skrevet
AnalL skrev, for 3 timer siden:

Også der man skal skrive for at få dig til kbh? B)

hehe, hvis du har et godt sted jeg kan være, er du da velkommen til at fortælle nærmere på min mail ;):D

Skrevet
Lust4life skrev, for 8 timer siden:

Jeg har skrevet en mail, søde - Måske det går hen og bliver en fantastisk sommer?

Skrevet

Ser skønt ud :) - Vil også meget gerne være med hvis du skulle komme et smut forbi KBH :P

Skrevet
Lust4life skrev, for 19 timer siden:

hehe, hvis du har et godt sted jeg kan være, er du da velkommen til at fortælle nærmere på min mail ;):D

Skriv endelig her, hvis du kommer til kbh, så vi også kan nyde godt af dine gb:wub:

Skrevet
Lust4life skrev, for 20 timer siden:

Vi kan kun være dig og mig hos mig :biggrin:

Skrevet
AnalL skrev, for 17 timer siden:

Vi kan kun være dig og mig hos mig :biggrin:

Øv, så bliver det nok lidt for snævert til GB :-(

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, for 14 timer siden:

Har kun roser at sige ift. skønheden og hele arrangementet. Skønne mennesker :)

Tusind tak :wub:  jeg er generelt enten heldig med at der kun kommer skønne mennesker til mine arrangementer, eller også gør jeg noget helt rigtigt når jeg udvælger deltagerne <3 ;):P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.