Hop til indhold
BrandMand09

Clara, Aarhuspigerne - god oplevelse med pirring

Recommended Posts

Jeg besøgte Clara for første gang torsdag d. 13. Havde længe beundret hendes billeder. Hun har et pænt ansigt, uden at man nødvendigvis tænker "model", hvad man jo gør, når man ser hendes krop.

Jeg valgte en halv time med pirring, hvad jeg på det seneste har haft stor fornøjelse af sammen med Melina og Mia fra samme sted. Jeg er til en meget blid version, og blev ikke bundet. Clara sikrede sig, at hun forstod, hvad jeg havde lyst til.

Jeg fik lov at slikke både bryster og fisse, men kun i kort tid ad gangen. Frustrerende og pirrende på samme tid. Selvfølgelig pirrede hun også de nedre regioner.

Efter det havde banket på døren første gang (men ikke med det samme), sagde hun: "Hvis der er noget, du vil, så gør det nu". Jeg havde ikke problemer med at komme, hvad jeg ellers nogle gange har.

Bagefter snakkede vi lidt om, hvad vi får fritiden til at gå med. Hun sagde også, at hun snart skal have taget nye billeder. De nuværende er 2 år gamle, efter hvad jeg forstod på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Clara for første gang torsdag d. 13. Havde længe beundret hendes billeder. Hun har et pænt ansigt, uden at man nødvendigvis tænker "model", hvad man jo gør, når man ser hendes krop.

Jeg valgte en halv time med pirring, hvad jeg på det seneste har haft stor fornøjelse af sammen med Melina og Mia fra samme sted. Jeg er til en meget blid version, og blev ikke bundet. Clara sikrede sig, at hun forstod, hvad jeg havde lyst til.

Jeg fik lov at slikke både bryster og fisse, men kun i kort tid ad gangen. Frustrerende og pirrende på samme tid. Selvfølgelig pirrede hun også de nedre regioner.

Efter det havde banket på døren første gang (men ikke med det samme), sagde hun: "Hvis der er noget, du vil, så gør det nu". Jeg havde ikke problemer med at komme, hvad jeg ellers nogle gange har.

Bagefter snakkede vi lidt om, hvad vi får fritiden til at gå med. Hun sagde også, at hun snart skal have taget nye billeder. De nuværende er 2 år gamle, efter hvad jeg forstod på hende.

 

Hej BrandMand.

 

Kan man også finde Clara i København eller er hun kun i Århus? Jeg mener, at have set billeder af hende i Kbh tidligere men kan ikke huske hvor?

 

Hjælp ønskes. Hun er godt nok en skøn lille sag :-)

 

Mvh Lynet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter det havde banket på døren første gang 

 

Bankede det da på døren flere gange? - Hvilken uskik i det hele taget at banke på døren, når folk hygger sig allerbedst - må indrømme at jeg kun kommer sådanne steder 1 gang - eller ihvertfald sjældent opsøger dem lige med det samme igen - de fleste glædespiger plejer at have rimelig styr på tiden - ellers har jeg selv et indbygget ur, så det skulle slet ikke være nødvendigt med sådant et forstyrrende indslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BrandMand.

 

Kan man også finde Clara i København eller er hun kun i Århus? Jeg mener, at have set billeder af hende i Kbh tidligere men kan ikke huske hvor?

 

Hjælp ønskes. Hun er godt nok en skøn lille sag :smile:

 

Mvh Lynet

 

Hej Lynet

 

Hun har arbejdet på Romantica, men lader til ikke at være der mere ifølge hjemmesiden. Og så er hun også hos Kolding-pigerne, men det er unægteligt udenfor København.

 

Venlig hilsen BrandMand09

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Lynet

 

Hun har arbejdet på Romantica, men lader til ikke at være der mere ifølge hjemmesiden. Og så er hun også hos Kolding-pigerne, men det er unægteligt udenfor København.

 

Venlig hilsen BrandMand09

 

Så må jeg til Kolding  ;)

 

Er hun fitness trænet? Hun ser hamrende godt ud på billederne. Passer billederne eller har hun forandret sig? Alder - vægt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg til Kolding  ;)

 

Er hun fitness trænet? Hun ser hamrende godt ud på billederne. Passer billederne eller har hun forandret sig? Alder - vægt?

 

Ja, hun må klart være fitnesstrænet. Hun har nogle tatoveringer, som er retoucheret væk. Jeg vil tro, hun er omkring 26, da hun har været i branchen nogle år. Hun er under 160 cm og slank. Ikke den store forandring i forhold til billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...