Mastodonten 5 Skrevet 14. Juli For nyligt ,besøgte jeg denne høje skønhed! Vil sige hendes annonce, lever ikke op til hende selv .. Standard priser, bestilte en halv time .. De lange stænger, damn ! Godt diskret sted https://annoncelight.dk/showad/307911 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 14. Juli Jeg har været hos hende for nogle år siden, på samme sted, et gammelt nedslidt hus på landet uden for Nørre Alslev- Generelt dårlige minder. Derfor er jeg overrasket over nogen kan skrive noget positivt, men hun kan have forbedret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1451 Skrevet 15. Juli Sweex2 skrev, for 8 timer siden: Lige så intetsigende anmeldelse som hendes annonce... Hvad med at komme med lidt flere oplysninger, hvis andre skal kunne bruge det til noget. Det kan du tage i PM, @Sweex2 eller lave et oplæg i generel debat om dine holdninger til, hvad der udgør en god anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr41 60 Skrevet 17. September Mastodonten skrev, den 14.7.2024 at 19:55: For nyligt ,besøgte jeg denne høje skønhed! Vil sige hendes annonce, lever ikke op til hende selv .. Standard priser, bestilte en halv time .. De lange stænger, damn ! Godt diskret sted https://annoncelight.dk/showad/307911 Jeg har flere gange overvejet at besøge hende men de halvdårlige billeder og det at de har været brugt så mange år uden at blive fornyet har gjort at jeg har holdt mig væk. Hvor gammel vil du skyde hende til at være og er hun helt slank som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 540 Skrevet 17. September Er der noget med at hun ikke kysser, og blow er med.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wicker89 13 Skrevet 18. September har været ved hende et par gange. og ja, hun er lige så slank og høj som på billeder, de er af hende. hun har både kysset og suttet uden, dog er hun glad for at sutte længe. vil skyde hende til at være sidst i 30'erne, op i 40'erne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr41 60 Skrevet 23. September Nu fik jeg fandme besøgt Mia og fik oplevet hvad der gemmer sig bag de lidt dårlige billeder. Hun er en rar og professionel kvinde omkring de fyrre år, meget slank og med mega lange ben. Hendes bryster er ganske fine og hendes brystvorter reagerer kraftigt på både fingrer og tunge. Hun kysser ikke men hun sutter uden kondom. Hun er meget berørings venlig og generelt rigtig sød at være sammen med. Hun giver et rigtig godt blowjob. Der er monteret et kors på vægen og der hænger lidt piske på døren så hvis man er til den slags, så tror jeg godt man kan lave en aftale med hende. Stedet er meget diskret men dog noget nedslidt. Badet var ok og der var ok rent, lugtede dog en smule fugtigt. Hun er ryger hvilket dog ikke kan lugtes i hyggerummet men lidt på hendes ånde. Alt i alt var det en god oplevelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastodonten 5 Skrevet 27. November Friskfyr41 skrev, den 17.9.2024 at 17:31: Jeg har flere gange overvejet at besøge hende men de halvdårlige billeder og det at de har været brugt så mange år uden at blive fornyet har gjort at jeg har holdt mig væk. Hvor gammel vil du skyde hende til at være og er hun helt slank som på billederne? Ca. 40-42 år vil jeg skyde hende til.. Havde det på samme måde med billederne... men jeg synes hun er fræk nok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg