Sydjysk Grisling 19 Skrevet 14. Juli, 2024 Nogen som har erfaringer med piger man finder på telegram ? Er de ægte og seriøse? Har set nogle , og fået priser . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 246 Skrevet 14. Juli, 2024 Hentyder du til den gruppe på telegram, der er opstået her på siden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 14. Juli, 2024 Er ikke sikker på de er en gruppe. Har bare set nogle enkelte piger på telegram,som reklamer med lidt købesex . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 14. Juli, 2024 Nogle piger på sugardsters foreslår man flytter den videre kontakt over på telegram. Mit indtryk har altid været at de ikke er danske og sandsynligvis befinder dig i et andet land og at de derfor ikke er seriøse mht fysiske møder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 15. Juli, 2024 Jeg så på denne funktion i telegram . Og så på nogle profiler . Er bare i tvivl om de er ægte. De forlanger cash $$. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 246 Skrevet 15. Juli, 2024 @Sydjysk Grisling Nååår, ej det skal du vist holde dig fra, jeg tog selv kontakte til disse "piger" for 1-2år siden. Hox, scam eller fake, du bestemmer selv ordene. Men husk li, lad nu vær at overføre, købe paysafe-card eller hvad det nu hedder, LAD VÆR AT BETALE NOGET, FØR DU STÅR OVER FOR DAMEN. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 15. Juli, 2024 Takker for info . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg