Hop til indhold

Bedste thai i aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hey brødre

Jeg skal feriere i Aalborg i kommende uge. Er der en venlig sjæl herinde, der har et forslag til lækker thaikvinde, som har focus på rigtig god massage?

på forhånd tak og go sommer til alle

Skrevet

Pattama Massage. Ligger lige hvor Vesterbro krydser jernbanen i Aalborg. Synes at hun giver god og hård massage.

• 1 year later...
Skrevet

Jeg var på en konference for et par år siden og havde hold i nederste del af ryggen, kom ind og hun tog fat, det er helt afgjort en af de bedste massager jeg har fået. Hun var helt neutralt klædt og på ingen måde udfordrende, og det med en håndtrold anede jeg ikke noget om, men blev tilbudt til slut og det var hun eminent til...så luk øjnene og nyd

Skrevet
danishone1 skrev, for 18 timer siden:

Jeg var på en konference for et par år siden og havde hold i nederste del af ryggen, kom ind og hun tog fat, det er helt afgjort en af de bedste massager jeg har fået. Hun var helt neutralt klædt og på ingen måde udfordrende, og det med en håndtrold anede jeg ikke noget om, men blev tilbudt til slut og det var hun eminent til...så luk øjnene og nyd

Og hvem er det så du beretter om ??

Skrevet
danishone1 skrev, for 12 timer siden:

Hvem hun er ved jeg ikke, men Pattama på Vesterbro 26 og ældre kvinde 

Wauv det er da en beretning der kan bruges til noget. Og det er flere år siden endda. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.