Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mandag for godt to uger siden havde jeg booket et time med Deer. Jeg havde valgt en time med blød dominans da jeg et stykke tid har ønsket at prøve lidt i den retning.

Jeg var faktisk lidt nervøs for jeg havde ikke mødt Deer før og vidste ikke om blød dominans var noget for mig.

Mødet med Deer var helt fantastisk på flere måder:

1. Deer har en helt fantastisk krop. Virkelig flot pige.

2. Endnu vildere end hendes krop (og det er noget af en opgave) er hendes personlighed. Hun er simpelthen bare så naturlig, smilende, sød og imødekommende. 

Mødet var en lækker kombi af B2B massage, lidt dominans og facesitting og så var der også tid til at jeg kunne give hende lidt massage :-)

Jeg skal ærligt sige at jeg stadig her næsten 2 uger efter vores møde, er lidt "blown away" af den oplevelse.

TAK DEER for en lækker oplevelse.

https://nympho.dk/n9811/3291/sweet-naughty-deer/

Skrevet
GoingSouth skrev, 1 time siden:

Mandag for godt to uger siden havde jeg booket et time med Deer.

Tak for dit review, da Deer er Thai har jeg bedt en Moderator om flytning af din fine tråd, til det rette forum

Skrevet

Åh, er Deer stadig her? Hun er ret dejlig at være sammen med, dengang hun også var sammen med Bee, som jeg (også) savner helt vildt...

/DFyr_36

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.