Hop til indhold

Arabisk GP

Featured Replies

Skrevet

Hej venner,

Jeg leder efter en arabisk pige, der kan tilbyde god sex (analsex vil være et stort plus) i stor København området. nogen anbefalinger? tak

Skrevet

Jasmin! Hun tager den dog ikke i røven :-( 

https://70210026.dk/jasmin

Skrevet

Jeg har tidligere besøgt Alysia som vidst er noget egypter vidst nok blandet med noget andet mørkt. Hun er på løbende og en ganske dejlig gp.

Skrevet

Engang var der en kvinde fra Libanon på mitt arbejde. Hun var meget sensuel, og jeg blev altid liderlig, når jeg så hende. Desværre var der ikke tid under dynen med hende. Føler, at jeg vil råde bod på den fejl ved at have en nat med en smuk kvinde fra Libanon. Hvis "Laila" er ægte libanesere, er jeg meget interesseret. Kan nogen bekræfte?

Skrevet
Zar skrev, den 14.7.2024 at 13:16:

På hendes annonce på Annoncelight står der nede ved brugernavnet : Estoni Girl som for mig indikerer at hun er til Estland.

det bemærkede jeg også.

Skrevet
rockett skrev, for 15 timer siden:

Engang var der en kvinde fra Libanon på mitt arbejde. Hun var meget sensuel, og jeg blev altid liderlig, når jeg så hende. Desværre var der ikke tid under dynen med hende. Føler, at jeg vil råde bod på den fejl ved at have en nat med en smuk kvinde fra Libanon. Hvis "Laila" er ægte libanesere, er jeg meget interesseret. Kan nogen bekræfte?

Selma fra Pussygalore markedsfører sig selv om libaneser. Giv hende et forsøg. Der er flere anmeldelser af hende herinde. Overvejende positive. 

Der er, som jeg også skriver længere oppe, Jasmin. Hun er muligvis også libaneser. Arabisk af afstamning, tror jeg. Hun ligner i hvert fald en fra Mellemøsten. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.