AnalL 42 Skrevet 13. Juli, 2024 Jeg har lige fundet ud af at jeg er fan af ovennævnte side og endnu har jeg kun set gratis shows, primært kvinder der onanerer. Men det kan være lidt af en jungle. Så ville være fedt med anbefalinger til gode brugere. Fx danske, par, lesbisk. You name it. Så kom gerne med jeres favoritter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jes123Aarhus 8 Skrevet 13. Juli, 2024 Har lidt erfaring og har også købt på siden. Har dog som sådan ikke nogle favoriter. En advarsel er at man hurtigt kan komme af med penge, særligt i pvt. shows, man bliver let grebet af stemning ;-). Hvis du benytter dette så vær sikker på at I har aftalt på forhånd hvad der skal ske. Jeg har oplevet at de skulle på toilettet midt i showet og lign., så vælg kun dem med gode ratings. God fornøjelse, generelt har jeg haft mange fine oplevelser, men også lidt af en tidsrøver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. Juli, 2024 (edited) Af og til køber jeg 1000 tokens, selvom jeg synes det er dyrt, så jeg kan give pigerne lidt for gøre lidt ekstra, da jeg ved at mange af pigerne, hvis de ikke har mange følgere og dermed mange sponsorer, næppe tjener det store. Normalt kigger jeg oversigten igennem af de kriterier jeg har udvalgt, vælger de mest interessante og åbner dem i et ny tab, så jeg senere hurtigt kan skifte mellem dem og efter behov gå fuldskærm - har en stor fjernsynsskærm jeg kan smide dem op på, så det er næsten som at have dem IRL inde på værelset Mine favouritter til private shows er absolut Colombianske piger, da de ofte kun charger 6 eller 12 tokens/minut og man bedre kan lave tiden løbe og få et rigtigt show på 30 min, hvis pigen er god, forstår lidt engelsk og hvordan man gerne vil have kammeraet tæt på og fra de rigtige vinkler, dæmpet musik eller helt uden, så man bedre kan høre pigens sexede stemme, men ofte forlanger nogle piger ekstra tokens, hvis de skal bruge dildo eller have vibratoren i fissen til at inspirere dem til f.eks. spontant at give sprøjteorgasme, hvilket naturligvis skal belønnes. Nogle gange kan man være uheldig at have valgt en pige, som er noget umedgørlig, ikke vil vise ansigt, er meget langsom til at tage tøjet af (et fif her kan være, først at give dem nogen tokens for at optræde uden tøj på - og så først derefter take them private), starter med at udspørge en om alverdens ting og føre en længere correspondance (et fif her kan være 2 - 4 min efter at en anden har valgt at go private med den udkårne - at gå ind og spionere og se om der er action - eller om pigen stadig er igang med et tids- og moneyrøvende interview). Ellers er mine favouritter asiatiske piger og især japanske piger - f.eks. oda: https://chaturbate.com/oda_assuri/ her er et fif at gå ind tidligt om morgenen eller i løbet af formiddagen - da synes jeg preformerne er mere fremme i skoene og der er ligesom flere af de typer, jeg godt kan lide. Typer jeg ikke kan lide, er dem med mange forstyrrende tatoveringer, store kunstige bryster og ditto læber, der evt. ligner at de har læbespalte. PS. du finder ikke mange danske eller skandinaviske piger på chaturbate - dels kan de blokere deres eget land, dels kan de sikkert tjene flere penge på andre platforme Redigeret 13. Juli, 2024 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 14. Juli, 2024 Man skal altså passe lidt på med Chaturbate - det kan godt tage overhånd : https://www.facebook.com/share/p/GiNeqYwmBy6tf371/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 19. Juli, 2024 Sidste gang jeg forsøgte at købe Tokens på CB for et par år siden blev mit kort spærret fordi banken mente det er et skamsite. Har ikke forsøgt siden, gider ikke det bøvl med et spærret kort midt i det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikerguy 2 Skrevet 23. Juli, 2024 Jeg har sku aldrig haft problemer med CB.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg