Hop til indhold
bambam

Erfaringer med 35-årige Maria - pt. Herning

Recommended Posts

Du bliver skuffede når du ser hende. Billederne passer ikke og hun har travlt med at give dig massage og så hurtig få sex for at få det overstået. Og du må kun rør hende på brysterne og ingen kys.. Så gem pengen eller find en anden. Med stor bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bliver skuffede når du ser hende. Billederne passer ikke og hun har travlt med at give dig massage og så hurtig få sex for at få det overstået. Og du må kun rør hende på brysterne og ingen kys.. Så gem pengen eller find en anden. Med stor bryster

tak jeg har også haft kik på hende, men nu finder jeg en anden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bliver skuffede når du ser hende. Billederne passer ikke og hun har travlt med at give dig massage og så hurtig få sex for at få det overstået. Og du må kun rør hende på brysterne og ingen kys.. Så gem pengen eller find en anden. Med stor bryster

 

Tak for svaret - EG har endnu engang vist sit værd :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg været hos hende både i Kolding og Middelfart dog ikke Herning pga afstanden...men hun yder sin service afhængig ag hvordan man kommer ind på hende... altså hvis man presser prisen eller ikke læser hendes annonce og spørger om noget som der ikke står så lukker hun af :)

 

men hendes superfranske er virkelig godt... lækker krop og alderen passer nogenlunde godt... hendes bryster er så silikone så det er så op til en om man kan li det eller ej...

 

men de gange jeg har været der har jeg haft god tid og der var masser af kærestesex med tungekys... men jeg plejer nu også enten at tage 1 time eller 2 og hun er til at snakke med..

 

men det er så min vurdering :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ps det skal lige siges ang link ikke altid virker eller det er hende er nemlig fordi at hun deler siden med andre piger... så det kan godt være linken virker men at det er en anden pige som er på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ps det skal lige siges ang link ikke altid virker eller det er hende er nemlig fordi at hun deler siden med andre piger... så det kan godt være linken virker men at det er en anden pige som er på :)

 

Eller også skyldes det bare det ?, som trådstarter har indsat sidst i linket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...