Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg vil fortælle om en unik oplevelse hos Maise.

 

Efter at have læst de mange gode anmeldelser af Maise havde jeg besluttet at besøge skønheden. Så en tirsdag for et par uger siden fik jeg lejlighed til et besøg. Jeg ringede og blev klemt ind i et åbenbart stramt program.

Blev vist ind i det hellige lige efter ankomst. Der lå en " spiseseddel" med priser , bl.a. dyb fransk ( GAGGING ) 800 KR. en ydelse jeg aldrig har prøvet.

Jeg havde kun råd til en omgang dansk . så gagging måtte vente.

Ind kom Maise smuk sød imødekommende naturlig velskabt.

Dansk blev aftalt. Maise kom hurtigt tilbage, og opvarmningen begyndte. Da jeg var godt halvstiv suttede hun et kondom på og gav en effektiv gang fransk. Jeg havde stadigvæk GAGGING i tankerne og spurgte om hun havde dette i menuen.

Det er et af mine specialer var svaret, jeg kan give en prøve . Det franske blev mere intens og pludselig forsvandt mine næsten 18 cm. En fantastisk følelse, hun trak sig lidt tilbage, så kun halvdelen var væk, så dybt igen og hun holdt den inde så jeg rigtigt kunne se. Hvor utroligt mindst 10 cm helt nede i halsen.

Jeg var så overrasket, at da hun spurgte om jeg ville have gagging, svarede jeg , nej bare dansk.

Et svar jeg har fortrudt siden.

Jeg har spurgt min chef om jeg ikke kan få nogle flere reklamer til omdeling på min rute, Nu skal der tjenes og spares op. Næste gang hos Maise bliver det med udløsning helt nede i halsen.

 

Tak til Maise for denne oplevelse, vi ses snart !!

 

Hilsen

 Mich

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...