Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n18697/6492/karina-19-y-o-petite-lady

Selvom Karina har været flittigt diskuteret og fået en del kritik, kunne jeg ikke holde mig væk. Det er tydeligt at hun tilhører gruppen af baltiske piger - deres annoncer ligner hinanden og prisen er i den høje ende. De ligner gerne top-modeller og kvalitet plejer også at være i top.

Håber I tager godt imod min anmeldelse – jeg synes Karina fortjener nogle positive ord …

Jeg kontaktede hende i morges - fik svar midt formiddag og havde en aftale ved middagstid. Jeg vågner desværre bare tidligt – og foretrækker det tidspunkt på dagen …

Ankom til Sydhavn til et relativt diskret lejlighedskompleks - og blev mødt af en meget livlig og energisk ung brunette - som begyndte at danse rundt om mig i sine g-streng - uha ... 

Jeg havde bestilt en time med deep throat og blød domination til hende - det fik jeg - og det var fantastisk ... Derfor, genkender jeg ikke meget af kritikken - hun var utrolig sød og imødekommende - fuld af energi og initiativ - men, hun kan selvfølgelig have taget imod kritikken.

Hun modtog ikke oral - hvilken jeg jo godt vidste, og det er selvfølgelig lidt ærgerligt - fordi hun har en smuk jordbær mis, som hun også viste frem og rørte ved for at få sømanden ud at sejle for anden gang - det var vildt frækt.  Hertil har hun nogle søde, små bryster som kan kysses og kæles for ad libitum og mørke bambi-øjne. Røven er til den fyldige side - men, hun er langt fra fed!!! - og, hun har en fræk tan line efter g-strengen, som kan nydes i doggy'en.

What's not to like???

Jeg havde alt i alt en fremragende oplevelse .... Ægte ungpige-erotik når det er bedst:wub:

Redigeret af Mega Happy
Link ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse. Godt, kort, humoristisk, tak. Rart med en balance ift de flere kritiske ja, ekstremt kritiske. Din er jo helt modsat. Dog en del positive under hendes social club.

Så godt dit (se nympho men nu rettet).

Tænker du morgen, altså første besøg, er en fordel ift at være kunde 6 eller 7 (lyder jo logisk).

Multi positions på en time eller restrikrioner i antal, man hører ved en del? 

Snyder fotos lidt ift vægt pga position/photoshopped som flere skriver? Ikke at det gør noget. 

Kiillii skrev, for 6 minutter siden:

Der står da hun modtager oral?

Nej! Ved kemi og hygiejne står der. 

Screenshot_20240712_153222_Gallery.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 5 minutter siden:

Der står da hun modtager oral?

... ved "kemi" står der faktisk i annoncen :rolleyes: Så, man må lige gå et andet sted hen for at få hovedet fyldt med safter - desuden, er det min oplevelse, at de helt unge piger helst ikke modtager oral, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mega Happy Tak for anmeldelsen. Nu har jeg selv en aftale her lidt senere med hende, men overvejer stærkt at trække i land pga det med oralt og tungekys også kun er ved kemi sagde hun.

Er det dit indtryk det slet ikke er en mulighed? Eller hvordan opfattede du det.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Er det dit indtryk det slet ikke er en mulighed? Eller hvordan opfattede du det.

Jeg opfattede det klart som om, det ikke var en mulighed - dog, fik jeg spurgt inden trusser kom a', og du må slikke løs udenpå trusser alt det man vil ... Hvis, det er en trøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, Lige nu:

Jeg opfattede det klart som om, det ikke var en mulighed - dog, fik jeg spurgt inden trusser kom a', og du må slikke løs udenpå trusser alt det man vil ... Hvis, det er en trøst.

Okay tak for information.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, for 9 minutter siden:

Snyder fotos lidt ift vægt pga position/photoshopped som flere skriver? Ikke at det gør noget. 

Ja, de gør - dog, synes jeg også hun er unaturlig tynd på sine fotos - eller hva'? Dog, hun er langt fra fed eller kraftig ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 5 minutter siden:

@Mega Happy Tak for anmeldelsen. Nu har jeg selv en aftale her lidt senere med hende, men overvejer stærkt at trække i land pga det med oralt og tungekys også kun er ved kemi sagde hun.

Hvis du ikke får prøvet hende får du så meget FoMo :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mega Happy tak, måske skriver mange bare 'ved kemi' og er så dækket ind? Alrid godt at forventningsafstemme alt man kan. 

Du nævner selv hendes numse (glem fed og kraftig). Hendes oplyste mål virker helt en sync, fint. - fyldig numse eller ingen numse som i flad/helt ikke eksisterende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du ikke får prøvet hende får du så meget FoMo :biggrin:

Det er meget muligt... Men har allerede skrevet en besked og aflyst. Første gang jeg faktisk aflyser en aftale, men min mavefornemmelse siger det er det rigtige at gøre.:) 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, Lige nu:

Det er meget muligt... Men har allerede skrevet en besked og aflyst. Min mavefornemmelse siger det er det rigtige at gøre.:) 

Well jeg tænker at du heller ikke ville få lov at slikke og det ville gøre dig skuffet så måske den rigtige beslutning :)

og udvalget af alternativer er godt lige nu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 3 minutter siden:

Well jeg tænker at du heller ikke ville få lov at slikke og det ville gøre dig skuffet så måske den rigtige beslutning :)

og udvalget af alternativer er godt lige nu ;)

Det er også det jeg selv tænker. Og jeg ved hvor meget det betyder for mig under et møde :D

Ja det er der nemlig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, for 4 minutter siden:

Hendes oplyste mål virker helt en sync, fint. - fyldig numse eller ingen numse som i flad/helt ikke eksisterende? 

Fyldig - på den gode måde:)Foto nr. 1 og nr. 6 passer faktisk meget godt - sidder lige kan ikke rigtigt løsrive mig fra de billeder - og, har lyst til at tage den aflyste tid der ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Attitude with a CAPITAL A

i walked in and she was cold ordered me to pay immediately and shower. I turned and walked out. The Russian rap music was blaring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...