Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg lovede en opdatering. Her er den.

Første besøg: Jeg skulle ind ad hoveddøren men fik lov at gå ud ad bagdøren. Det blev en alm. (hård men rigtig god) massage og blev ikke tilbudt ekstra ydelser.

Andet besøg: Nu fik jeg lov at benytte bagdøren, både for at komme ind og ud :). Ret perfekt for det er en meget diskret bagdør :ph34r:. Det var en anden pige. Massagen var god og blev tilbudt hj.

Tredje besøg: Brugte igen bagdøren. Endnu en ny pige (jeg tror der er en hel hær af Thai piger :biggrin:). Jeg blev tilbudt flere ydelser som ikke stod på menukortet. 

Jeg har under de 3 besøg været venlig og høflig men kemi er lige så vigtigt for det synes jeg der var med den tredje pige og det var nok derfor at jeg blev tilbudt flere ydelser.

Jeg kan varmt anbefale stedet, især hvis man er tålmodig. De første besøg skal ses som en investering ;).

Kommunikationen foregik via sms på meget basic engelsk. Det bliver hurtigt forvirrende for dem hvis man skriver lange sætninger.

Det bliver fremover "mit" nye stamsted :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kan opdatere lidt på pigerne?

Har måske tid til et besøg i morgen.

Er det unge/voksne eller gamle?

er de alm eller kraftige.

de må gerne være det hele, men helst ikke kraftige og ældre på samme tid. Og helst ikke for generte;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...