Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde igår fornøjelsen af Malene fra Århus. https://annoncelight.dk/annonce/105869/21-aarig-malene-privat-i-aarhus

Hold da op! Er man til kæreste oplevelser, er hun den rette. Hun spiste mig med øjnene og halv slugte mig i de mange kys. Hun lever sig virkelig ind i det, eller det gjorde hun ihvertfald igår. Det var intenst og hyggeligt, og hun bliver naturlig meget våd, hvis man lige gør sin gentleman pligt. Hun er desuden meget stram, og hendes bryster sidder perfekt.

Jeg vil ikke gå i detaljer, ud over, at det var en oplevelse til UG. Intet mindre. Køb pakken til 1300 kr med alt i for 30 min, du bliver ikke skuffet.

 

Det er hende på billederne, selvom de slet ikke viser, hvor lækker og tiltrækkende hun er. Hun har det sødeste ansigt, og nogle charmerende øjne. 

 

Nu booker I hende ikke forevigt, da jeg helt sikkert skal besøge hende igen, når tiden tillader det. Hun synes tiden gik hurtigt, og jeg er sikker på, at hun gerne ville have fortsat i meget længere tid, men mon ikke hun er frisk på en revanche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nu må de piger fra Århus satme snart komme en tur til Fyn! :eek:

 

Hun ser venlig ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må de piger fra Århus satme snart komme en tur til Fyn! :eek:

 

Hun ser venlig ud :-P

 

Tag bilen, hun er køreturen værd ;)

Jeg kørte selv fra KBH og over Fyn, og det tager altså kun 1½ time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag bilen, hun er køreturen værd ;)

Jeg kørte selv fra KBH og over Fyn, og det tager altså kun 1½ time.

kjøvenhavn til århus på 90 min. det går da jævnt fremad så, hvor mange fartbøder er der så :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg svarede på en, som var fra Fyn, og det er 1½ time fra Fyn til Århus :)

 

Så har du ikke gjort turen på det seneste efter det er blevet hurtigere at komme forbi Vejle - vil tro du, hvis der ikke er problemer kan gøre det fra Odense til Århus på lige godt 1 time.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har du ikke gjort turen på det seneste efter det er blevet hurtigere at komme forbi Vejle - vil tro du, hvis der ikke er problemer kan gøre det fra Odense til Århus på lige godt 1 time.

 

Det var vinterferie, derfor var der meget trafik. Men du har ret, det kan gøres hurtigere normalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thehunter skrev, den 17.2.2014 at 21:51:

Jeg havde igår fornøjelsen af Malene fra Århus. https://annoncelight.dk/annonce/105869/21-aarig-malene-privat-i-aarhus

Hold da op! Er man til kæreste oplevelser, er hun den rette. Hun spiste mig med øjnene og halv slugte mig i de mange kys. Hun lever sig virkelig ind i det, eller det gjorde hun ihvertfald igår. Det var intenst og hyggeligt, og hun bliver naturlig meget våd, hvis man lige gør sin gentleman pligt. Hun er desuden meget stram, og hendes bryster sidder perfekt.

Jeg vil ikke gå i detaljer, ud over, at det var en oplevelse til UG. Intet mindre. Køb pakken til 1300 kr med alt i for 30 min, du bliver ikke skuffet.

 

Det er hende på billederne, selvom de slet ikke viser, hvor lækker og tiltrækkende hun er. Hun har det sødeste ansigt, og nogle charmerende øjne. 

 

Nu booker I hende ikke forevigt, da jeg helt sikkert skal besøge hende igen, når tiden tillader det. Hun synes tiden gik hurtigt, og jeg er sikker på, at hun gerne ville have fortsat i meget længere tid, men mon ikke hun er frisk på en revanche.

Hej

Er nysgerrig kan du beskrive om hun foreksempel havde lyst krøllet hår eller lignende, studerede hun ved siden af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...