neutral 48 Skrevet 12. Juli Hej gutter Er der nogen som har været forbi hende og kan fortælle lidt om oplevelsen https://annoncelight.dk/showad/406342 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 12. Juli neutral skrev, for 2 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/406342 Husk et klik efter et link så bliver det klikbart og bed så ADM om at får dit indlæg flyttet til efterlysninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 12. Juli Der er nogle formulering i annoncen, som der får mig til at sige hun ikke er dansk f.eks er adressen opgivet til Boulevard, 9000 Aalborg C. og det tyder at det ikke er en dansker der har skrevet den, for så ville der nok stå Boulevarden, 9000 Aalborg C samtidig er der brugt flere engelske ord i teksten, hvilket indikerer en Google translate oversættelse. Jeg har en kraftig mistanke om at der er svindel. Så pas på pengpungen drenge! Husk forudbetaling = NEJ TAK! Paysafecard = NEJ TAK! Send ikke penge! Profil: Valentina24 Profil oprettet: 19/05 2024 [email protected] 71647235 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 12. Juli Tak @lille_peter godt at se nogen bruger fornuft og tænker som en svindler med kontrol skridt stille og roligt. 4-5-6 røde.flag, der bekræftes via kontakt til snap og mail, selv om nr endnu ikke har 180.dk advarsler SÅ udførlig annonce men uden svar eller snap navn og 2 forskellige navne med underligt dansk (ikke skidt oversat men udtryk, der typisk sker, når udlændinge med udtryk el andre ordstillinger oversætter). LYCA MOBILE = typisk det svindlere/betalingssider via mail kontakt benytter. Samlet altså 4-5-6-8-10 røde flag, der samlet gør dette 99.9999999% SVINDLER, FUP, BETALINGSSIDE. Men det stopper aldrig, da der konstant er nye, der liiiige skal tro, håbe eller være, hopper i med begge ben. Mailsvar kommer fra 'Kathrine' om 4, 8 eller 14 dage. Ikke engang Morten Korch skrev sådan en gang volapyk! jeg skal lad dig nye min fulde seksuelle, sexet og dejlige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 12. Juli Tak gutter jeg vil gå langt uden om 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg